Remuntada entre el caos (1-2)

El Sant Andreu ha signat una victòria de caràcter a Torrent amb una remuntada a la segona part culminada amb un penal al minut 97. Blanco i Alexis han estat els golejadors d’un triomf que suposa la quarta victòria consecutiva dels quadribarrats, cada cop més a prop del lideratge.

El partit no ha començat bé per al Sant Andreu. El Torrent s’ha avançat en la primera arribada del duel, aprofitant una pilota llarga que ha deixat Mejía sol davant Iñaki. El porter andreuenc ha tocat el xut, però no ha pogut evitar el gol (5′). Lluny de descompondre’s, l’equip de Natxo González ha reaccionat amb personalitat i ha començat a dominar el joc, instal·lant-se en camp rival i buscant amb paciència els espais en una defensa local molt ordenada.

Mendes i Albertito han topat amb la defensa en dues bones oportunitats, mentre que Aitor Arias ha estat decisiu per al Torrent refusant un potent xut de Jordi Méndez (31′) i blocant una rematada de Marcet (34′). Malgrat el setge andreuenc, els valencians han resistit, també en els nombrosos córners del Sant Andreu. Al contracop, el Torrent ha intentat fer mal, però la defensa quadribarrada ha mantingut el control i no ha concedit ocasions clares.

A la represa, el guió s’ha intensificat. El Sant Andreu ha assetjat la porteria local, amb ocasions de Lucas Viña i Marcet, i una gran aturada d’Arias a un xut potent de Blanco (57′). El Torrent ha avisat tímidament amb un parell d’arribades de Manu Viana, però el domini ja era clarament andreuenc. Tant insistir ha tingut premi al minut 73, quan Blanco ha culminat una incorporació a l’àrea amb una rematada precisa després d’una gran centrada de Marcet, firmant l’empat i el seu tercer gol en les últimes quatre jornades.

El partit ha entrat aleshores en un tram frenètic. Javi Gómez ha vist la vermella directa per una falta essent el darrer home (79′), i en la falta posterior el Torrent ha marcat, però el gol ha estat anul·lat per fora de joc. Tot seguit, Iñaki ha tret ràpid per a Walid, que acabava d’entrar al camp, i el davanter ha forçat una nova falta i l’expulsió de Miguelón (80′). Amb deu contra deu, el Sant Andreu ha anat decididament a buscar la victòria.

Sergi Garcia i Armand han fregat el gol, però la jugada clau ha arribat al minut 97, quan Walid ha provocat un penal que Alexis ha transformat amb seguretat per completar la remuntada. En els últims instants, el Torrent ha evitat el tercer gol andreuenc i Blanco ha vist la segona groga i la vermella en l’última acció del partit. Una baixa sensible per a la pròxima jornada, en la que el Terrassa visita el Narcís Sala (diumenge, 12:00 hores).

Fitxa del partit

Torrent CF (1): Aitor Arias, Miguelón, Ivi Martínez, Dan Ojog, Armando, Meca (Manu Viana, 60′), Adri Pérez, Caballero, Monty, Mejía (Sibille, 86′) i Lois (Jesús, 94′).
UE Sant Andreu (2): Iñaki, Jordi Méndez (Pablo, 63′), Javi Gómez, Blanco, Lucas Viña (Sergi Garcia, 74′), Torices, Albertito (Darbra, 74′), Serrano (Walid, 63′), Alexis, Max Marcet i Marcos Mendes (Armand, 74′).
Gols: 1-0 Mejía (5′), 1-1 Blanco (71′), 1-2 Alexis (P 97′).
Àrbitre: Alejandro Tomé (Comitè de Las Palmas). Va amonestar a Adri Pérez per als locals i a Serrano, Blanco i Lucas Viña per als visitants. Va expulsat amb targeta vermella directa a Javi Gómez (79′) i Miguelón (80′), i a Blanco per doble amonestació (99′).

Fotografia: Celebració del gol de la victòria andreuenca | Álvaro Martín

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació