El Sant Andreu haurà d’esperar per aconseguir la primera victòria a domicili a Primera RFEF. Els quadribarrats han caigut a Can Misses davant l’Eivissa (2-0) en un partit en què un penal ha tornat a marcar el camí de la derrota. Els de Natxo González han tingut opcions per empatar, però el segon gol local al temps afegit ha acabat sentenciant el duel.
L’Eivissa ha sortit amb força i ha avisat ben aviat, però el conjunt quadribarrat també ha trobat espais per fer mal. Al minut 8, Alexis ha disposat d’una ocasió molt clara, però Pablo Busto ha tret la rematada sota pals. Poc després, Tovar ha caigut dins l’àrea en una acció amb el porter i la jugada ha acabat amb gol andreuenc. L’àrbitre, però, havia xiulat falta prèviament i, en haver aturat l’acció, el FVS, no podia revisar-la. El 0-0 es mantenia a Can Misses.
El partit s’ha anat igualant fins que, al minut 24, Darbra ha topat amb Eslava dins l’àrea i, després de la revisió del VAR, l’àrbitre ha mantingut la decisió de xiular penal. José Carlos Lazo no ha perdonat des dels onze metres i ha fet l’1-0.
El Sant Andreu ha buscat la reacció abans del descans i ha tingut una bona oportunitat en una doble ocasió de Delgado i Bermejo. A la represa, els quadribarrats han continuat insistint i Torices ha fregat l’empat amb una rematada que ha marxat per sobre del travesser.
Els de Natxo González han seguit buscant el gol que tornés a posar-los dins del partit, però l’Eivissa ha resistit les aproximacions andreuenques. Quan el Sant Andreu ja buscava l’empat a la desesperada, Manu Justo ha fet el 2-0 al temps afegit i ha sentenciat definitivament el duel. Ramón Juan encara ha hagut d’intervenir per evitar el tercer.
Segona derrota de la temporada per al Sant Andreu amb un penal que ha tornat a decidir el rumb del partit i torna a castigar els quadribarrats en aquest inici a la Primera RFEF.
El Sant Andreu s’haurà de refer rebent el Real Madrid Castilla el dimecres 23 de setembre, a les 21:00 hores, a l’Estadi Municipal de Can Dragó.
Resum del partit
Fitxa del partit
UD Eivissa (2): Prieto, Busto, Víctor, Blasco, Eslava (Manu Justo, 60’), Curbelo, Genaro, Valls (Fadel, 83’), Varela (Almenara, 73’), Ortiz (Astals, 46’) i Lazo (Ander Yoldi, 60’).
UE Sant Andreu (0): Ramón, Méndez, Andreu, Blanco, Nil (Anaya, 74’), Carrasco (Serrano, 78’), Darbra (Albertito, 55’), Delgado, Alexis (Torices, 46’), Bermejo (Armero, 55’) i Tovar.
Gol: 1-0 Lazo (25’) [P], 2-0 Manu Justo (90’).
Àrbitre: Álvaro Cánovas (Comitè Valencià). Ha amonestat a Curbelo i Almenara per als locals i a Darbra, Torices i Méndez per als visitants.














