L’equip masculí de waterpolo del Sant Andreu ha finalitzat la fase prèvia de la Copa Catalunya caient davant del Sabadell (2-12). Aquesta derrota no té cap consequencia perquè els andreuencs ja havien assolit la classificació el passat dimarts assegurant-se la tercera del grup A. El conjunt andreuenc ha pogut aguantar el pols a la primera meitat però ha hagut d’afrontar el duel amb cinc baixes sensibles. A la represa els vallesans ha sentenciat l’encontre aprofitant el desgast dels locals.
Els primers compassos de l’encontre han estat marcats per les imprecisions ofensives. Les pilotes s’han estavellat amb els pals, han anat lleugerament desviades o quan el llançament ha estat correcte una bona intervenció de Ramón Santís o de Jose Motos ha impedit el gol. L’única diana del parcial l’ha fet Borja Fenoy després de superar el porter local de penal (0-1). En el segon quart l’efectivitat del Sabadell s’ha vist en els primers tres minuts anotant dos gols per part d’Eric Marsal i Borja Fenoy. Després d’aquests minuts, frenètics l’electrònic no ha registrat més canvis. (0-3).
A la represa, el desgast físic del Sant Andreu – ja que no ha fet cap canvi a la primera part – ha passat factura i s’ha vist reflectit en les impressions defensives que ha comportat quatre dianes pel conjunt visitant (1-7). El primer gol local ha arribat de les mans d’Amadeo Cerutti quan ha executat a la perfecció una falta fora dels 5 metres. En relació a l’esquadra visitant, la diana més destacada ha estat una vaselina d’Abraham Alcaide.
En el tràmit del quart període Xavi Julià ha anat fent rotacions i ha anat donant entrada als juvenils per donar aire als jugadors que han tingut una alta carrega de minuts. El conjunt de Salvador Gómez ha mantingut la seva eficàcia de cara a porteria anotant cinc gols que ha deixat el marcador definitiu de 2 a 12.La diana més destacada de les cinc que ha anotat el Sabadell en el darrer parcial ha estat la d’Eric Marsal que ha creuat la trajectòria de la pilota. El gol del Sant Andreu ha arribat gràcies a un bon llançament exterior de Yago Bofill.
Les dues derrotes que ha sumat el Sant Andreu en les darreres jornades de la fase prèvia de la Copa Catalunya ha provocat que els andreuencs passin a la fase final com a tercers del grup A. Per tant, hauran de disputar els quarts de final davant del Catalunya el proper divendres (18.00.h) a la piscina del Club Natació Minorisa, la seu del segon tram de la competició.
Fotografia: Instant del partit enfront el Sabadell | Guillem Adalid














