El Sant Andreu va superar l’Andratx al Narcís Sala amb tres gols a la segona part i es col·loca a només dos punts del lideratge. Mendes, Albertito i Marcet van signar una victòria treballada en un partit que es va resoldre en pocs minuts després d’una primera meitat sense encert.
Els quadribarrats van assumir el control des de l’inici davant un rival replegat i disposat a esperar. El duel exigia paciència i circulació ràpida per trobar escletxes, però la primera part va ser espessa. Serrano va avisar amb un xut al primer pal i Walid va tenir una oportunitat clara que Elías va neutralitzar amb rapidesa. L’Andratx, en una de les poques arribades, va estavellar una pilota al pal i també va fregar el gol abans del descans en una acció mal defensada que Iñaki va ajudar a salvar.
La represa va mantenir el mateix escenari, amb el Sant Andreu insistint. Blanco i Pablo van generar les primeres arribades amb perill, però el marcador no es va moure fins a una acció a pilota aturada. En una falta lateral, Albertito va prolongar la centrada i Marcos Mendes va marcar en la primera pilota que tocava (68’).
El gol va obrir definitivament el partit. Als pocs minuts, Albertito va ampliar l’avantatge amb una volea impressionant (72’) després d’un refús defensiu. En quatre minuts, el Sant Andreu havia trencat la resistència visitant.
Amb el duel ja controlat, els mallorquins només van inquietar en un córner aïllat. En el temps afegit, una acció entre Marcet i Bouba Barry va acabar amb penal sobre l’extrem, i Marcet va transformar-lo per tancar el 3-0 (93’).
El Sant Andreu suma tres punts més al Narcís Sala, encadena ja 10 jornades sense perdre i es troba més viu que mai en la lluita per l’ascens directe. Diumenge vinent, a les 12:00 hores, els quadribarrats visitaran l’Eivissa al Municipal de Sant Rafel.
Fitxa del partit
UE Sant Andreu (3): Iñaki, Pablo (Barry, 67′), Javi Gómez (Jordi Méndez, 86′), Andreu, Blanco, Lucas Viña (Noel, 86′), Darbra, Albertito, Serrano (Marcet, 67′), Alexis i Walid (Marcos Mendes, 67′).
CE Andratx (0): Elías, Nicoli, Luis Navarro, Kevin, Marckus, Gálvez (Garrido, 60′), Nacho (Montenegro, 83′), Llabrés, Rabanillo (Tello, 46′), Javi Fernández (Isnaldo, 77′) i Nico Kata (Sergi Martin, 77′).
Gols: 1-0 Mendes (68′), 2-0 Albertito (72′), 3-0 Marcet p. (93′).
Àrbitre: Joaquín Béjar (Comitè de Múrcia). Va amonestar a Walid, Lucas Viña, Javi Gómez i Albertito per als locals i a Nacho, Marckus, Javi Fernández i Isnaldo per als visitants.
Fotografia: Albertito, autor d’un dels gols quadribarrats | Álvaro Martín














