Al diari Andreuenc oferim una nova entrega de l’Andreuenc del mes. En aquest espai entrevistem, en format audiovisual, a persones que tinguin una vinculació amb Sant Andreu perquè ens expliquin els seus projectes i propòsits, i les seves històries personals.
Aquesta vegada, el protagonista és en Jesús Senra, baixista de Sidonie, grup català de Pop referent al panorama musical espanyol, amb quasi 20 anys de recorregut trepitjant escenaris d’arreu del món.
El passat 30 de setembre van presentar el seu vuitè treball, El Peor Grupo del Mundo. Als seus inicis van llegir aquesta frase a una crítica, que ara la capgiren, amb el gran sentit de l’humor que els caracteritza, per a celebrar la seva trajectòria professional com un cant a la música i a la vida. Amb una gira ja en marxa, amb quasi 30 actuacions ja confirmades als millors festivals del territori espanyol, es podrà gaudir del seu directe electritzant el 25 de març a la Sala Razzmatazz.
En Jesús explica que tots els temes composats per ell, els ha escrit a Sant Andreu, menys Viajero Nocturno, que la va escriure en uns dels seus viatges pensant en Sant Andreu.
En aquesta entrevista hem pogut parlar amb en Jesús de la seva infància, dels seus inicis musicals, de la seva vida de músic, de què va significar per a ell actuar al Canet Rock, de com es va sentir en conèixer en Joan Manuel Serrat, i de la seva passió per Sant Andreu.
Vídeo: Xavier Lapuente