Societat

Notícies relacionades

5 Comments

  1. 5

    louise

    Advertencia a Barcelona
    Aprovechando que está de paso por Barcelona, Colville-Andersen criticó algunas de las infraestructuras habituales en la ciudad, como por ejemplo la construcción de un par de estrechos carriles bici en medio de calles con dos o tres carriles, en cada sentido, dedicados a los coches, motos y demás vehículos motorizados. http://www.ciclosfera.com/mikael-colville-andersen-ciclismo-urbano/

    Respondre
  2. 4

    louise

    El carril bici al mig de la calçada es una insensatesa. Els ciclistes no son filtres de partícules.
    En cap lloc de Europa es recomana posar aquest carril al mig! Es per denunciar … El mig de la calcada es el lloc mes contaminat. A més els ciclistes son bon compradores de proximitat i se els allunya dels aparadors. http://beteve.cat/consells-contaminacio-atmosferica/

    Respondre
  3. 3

    Antonio Trenas

    Es ilógico dejar fuera a Nou Barris y la Zona Nord. La Meridiana nos afecta por igual. Cabe destacar el gran muro a través de Trinitat Nova. Una pacificación para moderar así las Rondas y entradas y salidas de autopistas y C17. Hacer gratuita los túneles de Vallvidrera, potenciar Cercanías de Renfe.
    Los de Trinutat Nova NO queremos quedarnos fuera de este proyecto .

    Respondre
  4. 2

    Anònim

    Tot i que sóc partidària d’una solució més ecològica, reduint el nombre de carrils només s’està augmentant el col·lapse a l’entrada de Barcelona. Barcelona té poques vies d’entrada que es col·lapsen dia rere dia. La solució es consienciar a la població de l’ús d’altres mitjans alternatius al cotxe (millorant així els trens etc) i així després si que es podria parlar d’una reducció de carrils.

    Respondre
  5. 1

    Noi Follet

    Al marge dels carrils bici proposats, que sembla ser que pels que van amb bici son males propostes, no puc entendre i crec que no hauríem d’acceptar que la punyetera Meridiana segueixi sent la merda que és ara per a Sant Andreu de Palomar, mantenint l’estructura d’autopista i el mur entre Roquetes (Nou Barris) i la resta del poble.

    NO a que la remodelació vagi del carrer Aragó a (només) Fabra i Puig!!!!

    Cal que arribi a la Finestrelles (La Trinitat Vella)!!!!

    Respondre

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

© Associació Andreuenca de Mitjans Audiovisuals
Qui som  |  Publicitat  |  Contacte  |  Avís legal

Diari associat a: