A l’acte intervindran José Luís Múrcia, Julio Pernas, Antonio Soler, David Soley i Genaro.
Fa més de vint anys que des de la Biblioteca Ignasi Iglésias es va agrupar a tots els escriptor de Sant Andreu en el sentit ampli del districte, essencialment a través de la taula muntada el dia de Sant Jordi, però també s’assolí editar un catàleg d’escriptors que mostrava l’interès per la creació literària al nostre entorn.
Anteriorment havien existit tertúlies literàries i grups com “La Constància” o “Nadir”, que perviuen amb uns quants anys de rodatge; més modernament n’han sorgit d’altres, com “La Sagrera es mou per les lletres” i tot sovint tenim notícia de la presentació de llibres escrits per veïns, mostra de la vitalitat cultural a tots els barris.

Els lletraferits de Bon Pastor i de Baró de Viver també han decidit aplegar-se. El proper dissabte 23 de novembre, a les 11,30 h. a la Biblioteca del Bon Pastor – Josefina Castellví, es celebrarà la presentació de la Taula Literària G42 Bon Pastor-Baró de Viver.
A l’acte intervindran José Luís Múrcia, Julio Pernas, Antonio Soler, David Soley i Genaro Villagrasa, tots ells autors literaris i veïns dels dos barris, que presentaran les motivacions i els objectius d’aquesta Taula, que se suma al tradicional interès per les lletres de tots els barris del Districte que al llarg del temps han aportat un bon nombre d’autors reconeguts en el món de les lletres.
Fotografia de portada: Biblioteca del Bon Pastor – Josefina Castellví | Districte de Sant Andreu
Cartell promocional de la trobada | Biblioteca del Bon Pastor – Josefina Castellví














