Les rondes del Litoral i de Dalt tornaran a viure talls de trànsit aquest estiu, per dur a terme tasques de renovació de l’aglomerat. Seran aquest cap de setmana (19, 20 i 21 de juliol) i el del 17 i 18 d’agost. En el cas d’aquest cap de setmana, els treballs de manteniment se separaren en diverses fases entre divendres, dissabte i diumenge. Al seu pas per Sant Andreu, els talls seran durant la nit de dissabte a diumenge.
Nit de divendres a dissabte
Des de les 21:00 hores de divendres i fins les 8:00 hores de dissabte, es renovarà el paviment del carril ràpid de la C-32, en sentit Besòs, en el tram comprès entre la sortida 13 i la incorporació 13. També es treballarà a la calçada lateral de la C-32 a l’altura de la Diagonal, entre la sortida 11 (Diagonal) i la incorporació de la B-23 a la B-20. Els vehicles disposaran en tot moment d’un carril obert al trànsit i al lateral de la C-32 es desviarà la circulació per la sortida 11 (Diagonal). La incorporació 12 (Esplugues) romandrà tancada en sentit Besòs.
En paral·lel, entre l’1 de la matinada i les 12 del migdia del mateix dissabte, es realitzarà la renovació del paviment de la rotonda de Sant Ramon de Penyafort, a Sant Adrià de Besòs. Per aquest motiu, l’accés 25 de la ronda del Litoral, en sentit Besòs, quedarà tancat mentre durin les obres.
Nit de dissabte a diumenge
Entre les 23:00 hores de dissabte i les 10:00 hores de diumenge, es faran tasques de millora del ferm als ramals procedents de la C-58 amb destinacions a la ronda de Dalt i el sector de La Maquinista. Tot el trànsit de la C-58 i la C-33 que vulgui accedir a la ronda de Dalt o al sector industrial de Sant Andreu es desviarà per la ronda del Litoral, en sentit Llobregat, fins a la sortida 30 en direcció al Bon Pastor.
Fotografia: La ronda de Dalt, al seu pas pel nus de la Trinitat | El Punt Avui














