Línia 1
El dia 8 de maig de 1953 fou inaugurada oficialment l’estació de metro de Navas de la línia 1. Segons ha informat TMB, l’estació, anomenada originàriament amb el nom de Navas de Tolosa, va entrar en servei el 8 de maig de 1953 com a part del perllongament de la línia 1 des d’el Clot fins a la Sagrera i Fabra i […] Llegir més...
Entre l’abril i el maig es preveu incorporar el primer tren de la sèrie 8000 per a l’L1. Aquest matí s’ha posat en servei el primer dels nous trens de la sèrie 7000 al metro de Barcelona, en concret a l’L3, que progressivament anirà sumant fins a 26 nous trens que aniran substituint als […] Llegir més...
Els nous trens seran més sostenibles i més accesibles. La comanda de 50 trens de les sèries 7000 i 8000, per import de 318,85 milions d’euros, és l’operació de compra de material mòbil ferroviari més important de la història de TMB. Actualment, s’estan fabricant a la planta d’Alstom a Santa Perpètua i substituiran la totalitat […] Llegir més...
Des del dia 1 s’ha incrementat el nombre de trens a l’hora punta del matí i de la tarda a les línies 1 i 5. Ahir es va normalitzar el servei a la L4 de metro, després de les obres de millora i modernització a l’estació de Trinitat Nova. Amb la tornada a la feina […] Llegir més...
Dos dels quatre trens 6000 de segona generació destinats a incrementar el material mòbil de la Línia 1 de metro han entrat en servei per primera vegada amb passatgers fa justament una setmana. Es tracta de les composicions 6041-6042-6611-6043-6044 i 6045-6046-6612-6047-6048, que van arribar al taller d’Hospital de Bellvitge entre l’octubre i el novembre i posteriorment han passat el procés […] Llegir més...
Aquesta setmana ha arribat a les instal·lacions de Metro de Barcelona a Hospital de Bellvitge el primer dels quatre trens de la sèrie 6000 de segona generació adquirits per TMB per incrementar el material mòbil i el servei de la línia 1. El comboi, fabricat per CAF, forma part d’una comanda de 12 destinats a reforçar les línies amb […] Llegir més...