Línia 1
Els nous trens seran més sostenibles i més accesibles. La comanda de 50 trens de les sèries 7000 i 8000, per import de 318,85 milions d’euros, és l’operació de compra de material mòbil ferroviari més important de la història de TMB. Actualment, s’estan fabricant a la planta d’Alstom a Santa Perpètua i substituiran la totalitat […] Llegir més...
Des del dia 1 s’ha incrementat el nombre de trens a l’hora punta del matí i de la tarda a les línies 1 i 5. Ahir es va normalitzar el servei a la L4 de metro, després de les obres de millora i modernització a l’estació de Trinitat Nova. Amb la tornada a la feina […] Llegir més...
Dos dels quatre trens 6000 de segona generació destinats a incrementar el material mòbil de la Línia 1 de metro han entrat en servei per primera vegada amb passatgers fa justament una setmana. Es tracta de les composicions 6041-6042-6611-6043-6044 i 6045-6046-6612-6047-6048, que van arribar al taller d’Hospital de Bellvitge entre l’octubre i el novembre i posteriorment han passat el procés […] Llegir més...
Aquesta setmana ha arribat a les instal·lacions de Metro de Barcelona a Hospital de Bellvitge el primer dels quatre trens de la sèrie 6000 de segona generació adquirits per TMB per incrementar el material mòbil i el servei de la línia 1. El comboi, fabricat per CAF, forma part d’una comanda de 12 destinats a reforçar les línies amb […] Llegir més...
Aquest diumenge 30 d’agost, a l’inici del servei, quedarà restablert el tram Hospital de Bellvitge – Santa Eulàlia de la línia 1 de metro, que està tancat per obres des del 3 d’agost passat. Un dia més tard, dilluns 31 d’agost, recuperarà la normalitat el tram entre La Pau i Selva de Mar de la línia 4, interromput […] Llegir més...