Aquest cap de setmana ha arrencat una iniciativa que està causant furor entre les famílies andreuenques. El trenet del comerç, que recorre els carrers de Sant Andreu de Palomar, té la parada a la cantonada entre la rambla Fabra i Puig i el carrer Gran de Sant Andreu. Ens els dos primers dies de funcionament s’han registrat llargues cues i hi ha hagut una gran expectació.
Els més petits són els que més han gaudit d’un trajecte que puja la rambla de Fabra i Puig fins a girar pel carrer Concepción Arenal, seguint pel lateral de l’avinguda Meridiana i el carrer Bartrina, per a després baixar pel carrer Campeny per a tornar al carrer Gran de Sant Andreu fins al punt inicial. En total 3 km de recorregut per carrers andreuencs.
Es tracta d’una iniciativa impulsada conjuntament per l’Eix Comercial i per Sant Andreu Nord Comerç. L’horari pel matí és de 11.00 a 14.00 hores i per la tarda de 17.00 a 20.00 hores. Els preus són populars: 1,00 euro per a adults i 0,50 euros a per nens fins a 12 anys. En cas de fer compres en algun comerç associat, l’entrada d’adult i de nen surt per només 0,50 euros.
El trenet del comerç estarà en servei els dies en què obrin les botigues durant les festes nadalenques. Totes les famílies andreuenques que encara no l’hagin gaudit, tenen l’oportunitat de fer-ho fins el proper 4 de gener.
Fotografia: El trenet ple a vessar aquest cap de setmana | Jordi Petit