Accident de tràfic mortal a la Meridiana

Amb aquest accident greu d’ahir, ja són tres en menys d’un mes.

 

Andreuenc es fa ressò d’un nou sinistre que s’ha esdevingut a l’alçada del número 320 de la Meridiana, segons el Twitter de la Guàrdia Urbana, és a dir, a La Sagrera.

El fet l’ha publicat Betevé al seu web on informa que “El conductor d’un vehicle ha mort aquest dissabte al matí en un accident a l’avinguda Meridiana, al districte de Sant Andreu. Ha passat a les 10.05 h i la col·lisió, que ha estat múltiple, ha implicat tres vehicles: dos turismes i una motocicleta.”

I continua: “La víctima mortal era el conductor d’un dels turismes i tenia 88 anys. El Sistema d’Emergències Mèdiques l’ha portat a l’Hospital de Sant Pau, on finalment ha mort.”

Aquest desgraciat accident s’afegeix al del 28 de març, quan un cotxe particular i un taxi van xocar a les 11 h a la desembodura del carrer del Cardenal Tedeschini i l’envestida va provocar un espectacular incendi. I al del 12 d’abril cap a les 13 h a Navas, que va implicar quatre vehicles: tres cotxes i una moto. Aleshores es van haver d’atendre quatre ferits.

 

Fotografia: collage amb les dues imatges dels accidents anteriors esmentats | Redacció

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació