El programa Traçacovid registra 54 grups escolars confinats al districte

El Departament d’Educació segueix mostrant les dades de les escoles a través de l’aplicació Traçacovid sobre l’impacte de l’epidèmia a les escoles de tota Catalunya. Aquestes dades s’obtenen de la informació que els propis centres van introduint al sistema de seguiment de la Generalitat.

Actualment n’hi ha 81.920 alumnes confinats a tot el territori català, el que suposa un 5,69 del total i, per tant, una pujada de més del doble d’alumnes que ara són a casa amb relació a fa dues setmanes. Solament es registren tres centres a Catalunya que s’hagin vist obligats a tancar, la qual cosa suposa el 0,06% dels 5.131 que hi existeixen.

Altres perspectives estadístiques indiquen que n’hi ha 3.504 grups estables confinats, el 4,87%, d’un total de 72.000 en la mateixa línia apuntada anteriorment de multiplicació per dos de les incidències.

Al districte de Sant Andreu, la conclusió és que durant les dues darrers setmanes la incidència de la Covid-19 als col·legis ha augmentat gairebé el doble ja que s’ha passat de 16 centres afectats a 21; i en lloc de 28 grups confinats, n’hi ha 54.

Concretament, n’hi ha 10 centres amb un grup a casa, que són Barcelona Vitae Sant Andreu, CFA Bon Pastor, EBM Els Patufets de Navas, Escola L’Estel, Escola Molí de Finestrelles, Escola Pompeu Fabra, Institut Martí Pous, Institut Sagrera-Sant Andreu, Jesús Maria, Santísima Trinidad; amb 2 grups, n’hi ha 3, Arrels, Bon Pastor, Escola Congrés Indians; i amb 3, es compten altres 3, Escola Dr. Ferran i Clua, Institut Príncep de Viana i Roca; i amb 4: Mare de Déu dels Àngels i Monlau.

Malauradament, n’hia ha dos centres del districte que destaquen negativament. Es tracta de l’Institut Dr. Puigvert amb 12 grups confinats (amb 32 positius confirmats els darrers 10 dies) i el Sagrada Família, amb 9 grups confinats.

La informació s’ha extret d’aquest recurs del Departament d’Educació: Escola segura.

Fotografia: aspecte d’una aula buida | La tercera posición

 

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació