Un total de 690 veïns del barri de la Trinitat Vella s’han quedat sense subministrament elèctric a primera hora d’aquest matí. La incidència provocada per les intenses pluges que han caigut a tota la ciutat de Barcelona no s’ha resolt fins a dos quarts de 12 del matí.
Manca de subministrament elèctric 💡 al barri de Trinitat Vella a #Barcelona (690 abonats afectats) i 565 abonats sense llum a #SantCugat. #ProteccioCivil
— Protecció civil (@emergenciescat) March 20, 2018
La nit i matinada de dilluns a dimarts ha estat la nevada més important de l’any a Barcelona. Tot i això, només s’ha tenyit de blanc la part alta de la ciutat, on al Tibidabo s’ha registrat fins a 15 cm de neu, a diferència de la nevada de finals de febrer en la qual va caure neu a tots els districtes. En aquella ocasió, a Sant Andreu, la gespa del Narcís Sala va quedar completament recoberta d’una capa blanca.
Els flocs de neu han deixat de caure a les 7 del matí quan, poc després, els veïns de la Trinitat Vella han patit les conseqüències d’aquest temporal quedant-se sense electricitat. El subministrament no ha tornat al barri andreuenc fins a mig matí. També han quedat afectats els veïns de Vallvidrera arran de la caiguda d’un pi sobre una línia elèctrica que ha afectat 600 ciutadans.
🔴💡Resolta la incidència de subministrament elèctric a Trinitat Vella a Barcelona. Queden 330 abonats sense 💡a Vallvidrera a Barcelona. Hi ha 61 afectats a Sant Cugat i 11 a Begues.#ProteccioCivil
— Protecció civil (@emergenciescat) March 20, 2018
L’Ajuntament de Barcelona va activar ahir a la nit el Pla d’Actuació Municipal per Neu i Gel en fase d’alerta davant la previsió meteorològica que indicava el temporal de neu a cotes altes de la ciutat. Per altra banda, Protecció Civil recomana portar cadenes i mantenir-se informat de la situació meteorològica i del trànsit.
Fotografia: F.M.














