El temporal de pluja i neu deixa sense electricitat els veïns de la Trinitat Vella

Un total de 690 veïns del barri de la Trinitat Vella s’han quedat sense subministrament elèctric a primera hora d’aquest matí. La incidència provocada per les intenses pluges que han caigut a tota la ciutat de Barcelona no s’ha resolt fins a dos quarts de 12 del matí.

La nit i matinada de dilluns a dimarts ha estat la nevada més important de l’any a Barcelona. Tot i això, només s’ha tenyit de blanc la part alta de la ciutat, on al Tibidabo s’ha registrat fins a 15 cm de neu, a diferència de la nevada de finals de febrer en la qual va caure neu a tots els districtes. En aquella ocasió, a Sant Andreu, la gespa del Narcís Sala va quedar completament recoberta d’una capa blanca.

Els flocs de neu han deixat de caure a les 7 del matí quan, poc després, els veïns de la Trinitat Vella han patit les conseqüències d’aquest temporal quedant-se sense electricitat. El subministrament no ha tornat al barri andreuenc fins a mig matí. També han quedat afectats els veïns de Vallvidrera arran de la caiguda d’un pi sobre una línia elèctrica que ha afectat 600 ciutadans.

L’Ajuntament de Barcelona va activar ahir a la nit el Pla d’Actuació Municipal per Neu i Gel en fase d’alerta davant la previsió meteorològica que indicava el temporal de neu a cotes altes de la ciutat. Per altra banda, Protecció Civil recomana portar cadenes i mantenir-se informat de la situació meteorològica i del trànsit.

Fotografia: F.M.

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació