Accidentalitat a la cruïlla entre els carrers Residència i Lanzarote

Segons ha pogut saber Andreuenc, dijous passat a les 23:00 hores es va produir un accident entre un cotxe i una motocicleta a la cruïlla entre els carrers Residència i Lanzarote. La infermera que va atendre en primera instància al motorista va determinar que aquest podia patir una possible fractura al fèmur. L’afectat posteriorment va ser atès en un centre sanitari.

Malauradament no es tracta d’un fet aïllat, ja que en aquest punt des de fa temps s’hi van succeint de manera regular incidents i accidents de diferent magnitud. Tot apunta a què es deu a la poca visibilitat que tenen els vehicles que circulen pel carrer Residència quan arriben a la intersecció amb el carrer Lanzarote, un fet que provoca ensurts de manera massa sovintejada.

Els veïns de la zona mostren el seu malestar i insten a l’Ajuntament a fer algun tipus d’actuació per tal de regular el trànsit en aquesta cruïlla d’una manera més segura. Temen que, si no es pren alguna mesura a curt termini, tard o d’hora s’acabi lamentant un accident de major consideració i llavors ja sigui massa tard.

Fotografia: Intersecció entre els carrers Residència i Lanzarote | Andreuenc

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació