Relleu a a la presidència del Club Natació Sant Andreu després de les eleccions celebrades aquest divendres 17 d’octubre. Després de la jornada de votacions, la candidatura alternativa ha superat la continuista i Joaquim Vidal ha derrotat Àngel Bernet, president des de 2014 i que tornava a optar a la reelecció.
Amb una participació de 1.879 socis i sòcies, la proposta continuista d’Àngel Bernet va sumar 698 suports, mentre que l’opció alternativa de Joaquim Vidal va aconseguir 1.167 vots. Això demostra una voluntat majoritària de canvi de rumb al club, tal i com han constatat les urnes amb una contundent victòria del nou president.
Sota el lema «fem club, construïm futur», la candidatura liderada per Vidal s’ha guanyat la confiança majoritària de la massa social de l’entitat andreuenca. D’aquesta manera, a partir d’ara s’enceta una nova etapa en un dels principals clubs d’esports aquàtics de Catalunya, amb el repte de mantenir l’excel·lència esportiva dels darrers anys.
Nova junta directiva del CN Sant Andreu
- President: Joaquim Vidal
- Vicepresident primer: Sergi Villaba
- Vicepresident segon: Carles Navarro
- Vicepresidenta tercera: Belén García
- Secretària: Núria Sanchez
- Tresorer: Marc Gerenich
- Comptador: José Antonio Jiménez
- Vocal d’esports aquàtics: Antolín Serrano
- Vocal de tennis, tennis taula i frontó: Elisa Mora
- Vocal de pàdel: Toni Regàs
- Vocal de relacions institucionals: Jordi Cortés
- Vocal de noves tecnologies: Rafael Carrillo
Fotografia: Joaquim Vidal, a les instal·lacions del club | CN Sant Andreu














