El CP Congrés ha donat el tret de sortida a la pretemporada aquest dilluns 25 d’agost al Poliesportiu Camp del Ferro, sota la direcció del seu nou entrenador, Sergi Punset. L’equip ha iniciat la preparació per afrontar la temporada 2025-2026, en la qual competirà per quarta vegada consecutiva a l’OK Lliga Plata, la segona categoria estatal d’hoquei patins.
La primera sessió d’entrenament va ser conjunta amb l’equip de Primera Catalana, dirigit per Fèlix Ayorinde, que també va iniciar els entrenaments el mateix dia. Tot i les absències d’alguns jugadors encara de vacances, l’equip ja treballa amb la vista posada en els primers compromisos de preparació.
El calendari d’amistosos comença el diumenge 31 d’agost, a les 18:00 hores, amb un enfrontament al Poliesportiu de les Comes contra el filial de l’Igualada HC, que torna a competir a la mateixa categoria. A continuació, el Congrés disputarà nous partits de pretemporada: el 6 de setembre contra el CP Sant Celoni a les 19:00 hores, el 7 de setembre davant el Nacional Catalana de l’Igualada HC, i el 10 de setembre a la pista de l’HC Castellar.
El primer partir oficial arribarà el divendres 12 de setembre, a les 20:30 hores, al Camp del Ferro, en el primer partit de la Lliga Catalana Plata contra el CP Tordera. Dos dies més tard, el diumenge 14 de setembre, a les 19:00 hores, el club celebrarà el partit de presentació dins el Trofeu de la Diada, amb un enfrontament contra el PHC Sant Cugat i un cap de setmana ple d’activitat, amb 26 partits organitzats de totes les categories.
La plantilla per a la nova temporada estarà formada pels porters Pablo Pastor i Dario Tapia, i pels jugadors de pista Àlex Martínez, David Martínez, Jofre Pons, Xavi Alonso, Àlex Mainer, Biel Perpinyà, Juan Agustín Cerezo, Guillem Muñoz i Fermí Calle. Les novetats més destacades, a més del tècnic Sergi Punset, són les incorporacions de Dario Tapia (CP Taradell), Xavi Alonso (Cerdanyola CH) i Juan Agustín Cerezo (CH Cadí La Seu).
A partir de l’1 de setembre, la resta d’equips del club començaran també la pretemporada, amb l’activitat de base reforçada per una estada a l’Espluga de Francolí, del 27 al 31 d’agost, on hi participaran 41 jugadors des de prebenjamins fins a juvenils, sota la coordinació de Víctor Cruz i diversos entrenadors.
Fotografia: Primer entrenament de la pretemporada | CP Congrés














