Un empat sense gols atura la ratxa de victòries

Després d’un repòquer de victòries, el Sant Andreu ha vist aturada la dinàmica de triomfs amb un empat a zero contra el Castelldefels en un partit en què els quadribarrats han generat suficients oportunitats i futbol per a endur-se els tres punts. La falta d’eficàcia, però, ha privat que els andreuencs hagin guanyat als Canyars.

La primera part ha transcorregut igualada, sense oportunitats clares per cap dels dos equips. El Sant Andreu ha pressionat i ha empès el Castelldefels cap a camp propi, i els mariners s’han defensat amb ordre i han intentat sortir amb contracops ràpids. La defensa andreuenca, però, ha resolt les situacions de perill amb èxit. Josu, Elhadji, Terrats i Rivas han tingut oportunitats, però el marcador no s’ha mogut abans del descans.

A la represa, el Sant Andreu ha gaudit de bones oportunitats de gol i ha continuat atacant amb intensitat. Rivas, Josu, Elhadji, Moreno i Serrano han tornat a flirtejar amb el gol, però el marcador, que semblava condemnat a l’empat tampoc s’ha mogut. I així ha estat, al final dels 90 minuts empat sense gols.

Amb aquest resultat tot continua igual. El Sant Andreu segueix tercer amb 53 punts, els mateixos que el Terrassa que també ha empatat. En canvi, el líder, l’Hospitalet, ha guanyat i incrementa el seu avantatge fins als sis punts. La jornada vinent els quadribarrats descansaran en el partit que correspondria al duel contra el Reus Deportiu.

Fotografia: Llamas en una acció del partit | Judit Andreu

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació