L’equip masculí del CN Sant Andreu ha finalitzat la participació de la Copa Catalunya aconseguint un meritori empat enfront del CN Terrassa (8-8). Els homes dirigits per Dani Ballart han acabat amb un bon sabor de boca realitzant un bon darrer quart i tenint a tocar la victòria del partit fins els darrers instants.
Els primers compassos de l’encontre ha estat força igualats. Álvaro Granados ha sorprès el porter andreuenc, però poc després Kjeld Veenhuis ha posat l’1-1 amb un bon llançament. Tot i el bon treball dels andreuencs, els egarencs els han finalitzat el primer quart guanyant per la mínima gràcies a una bona finalització de Fran Sánchez en una situació de superioritat (2-1).
L’esquadra dirigida per Dídac Cobacho ha començat amb bon peu el segon període. En els primers instants ha incrementat la diferència amb un gol de Jordi Pérez i una pena màxima executada per Xavi Serra. Tot i així els homes de Ballart han escurçat la diferència abans del descans amb dues dianes consecutives, de contraatac, anotades per Kjeld Veenhuis i Nikolas Paul. Els vallesans han anat al descans amb dues dianes d’avantatge gràcies que Ricard Alarcón ha superat Santís en un mà a mà (5-3).
A la represa s’ha mantingut el guió. Els visitants han seguit picant pedra. Veenhuis i Vegara han marcat pel Sant Andreu però no ha aconseguit superar la barrera dels dos gols perquè ha estat contrarestat per Granados i Pérez (7-5). El darrer tram del partit ha estat tot un espectacle pel Sant Andreu amb una defensa gairebé perfecte, neutralitzant l’ofensiva egarenca, i fent un parcial de 0-3 ha posat els andreuencs per davant. Però un gol d’Oscar Aguilar a les acaballes de l’encontre ha posat el definitiu 8-8.
Dani Ballart ha vist amb bons ulls el resultat obtingut contra un equip que disputarà competició europea. “Empatar enfront del Terrassa ens ajuda a créixer. Demostra que estem fent bé les coses”, ha dit.
El proper compromís del Sant Andreu també serà a Terrassa. Els andreuencs disputaran les semifinals Supercopa d’Espanya el proper 8 d’octubre (16.30.h) enfront del guanyador del partit de quarts de final Sabadell – Quadis Mataró. El fet que els andreuencs siguin els actuals subcampions de la Copa del Rei, els ha classificat directament per la penúltima eliminatòria del torneig.
Fotografia: Un instant del partit d’anada | ATELIER PHOTO-Josep Arnau














