Àfrica Zamorano no ha pogut accedir a la final dels 200 metres esquena del Mundial júnior de Singapur. La nedadora del Club Natació Sant Andreu ha registrat la novena millor marca (2:13.03), a menys d’una dècima de la vuitena plaça (2:12.95), que l’hagués permès competir contra les millors especialistes júniors del món.
Zamorano ha realitzat una prova progressiva. El primer hectòmetre ha estat lent, en comparació a les rivals, ja que ha tocat la placa al parcial amb un temps d’1:05.88. Al tercer i quart tram, però, l’andreuenca ha esprintat fins a retallar places però no ha estat suficient per assolir l’objectiu: la final del 200 esquena.
Però, la barcelonina té una darrera oportunitat per treure’s l’espina divendres amb els 200 estils. La prova posarà punt final al seu pas pel Campionat del Món Júnior i de la seva temporada. Cal recordar que a Singapur ja s’ha penjat el bronze dels 4×100 estils.
Fotografia: Zamorano, durant els passats campionats d’Espanya | CN Sant Andreu














