La Nau Bostik torna a omplir-se d’art urbà amb una nova edició del B-Murals Fest

Quatre dies de murals, tallers, projectes participatius, exposicions i música amb activitats gratuïtes

La Nau Bostik tornarà a convertir-se en punt de trobada per als amants de l’art urbà amb una nova edició del B-Murals Fest. Del 7 al 10 d’octubre, l’espai acollirà una programació que combina creació artística, experimentació i participació, amb totes les activitats gratuïtes.

El festival arrencarà amb tres jornades dedicades especialment a la creació de noves intervencions murals, que es podran veure en directe a l’exterior de la Nau Bostik. Durant els dies 7, 8 i 9 d’octubre, aquestes intervencions compartiran protagonisme amb dues propostes programades per al divendres 9: l’acció participativa de paste-up del Colectivo Monday i el B-LAB Territorio Contrarrelato, conduït per Clara Nubiola, centrat en noves maneres d’observar i interpretar l’espai públic.

Una jornada central amb tallers i propostes per a tots els públics

El 10 d’octubre arribarà la jornada principal del B-Murals Fest, amb activitat durant tot el dia a la Nau Bostik. Entre les propostes hi haurà el Mur Obert, al carrer de Ferran Turné, on es podrà pintar lliurement. També hi haurà l’Espai POSCA, amb activitats de customització i live painting. La programació es completarà amb l’espai B-Talks & Art, que reunirà presentacions, projectes convidats, showcases i publicacions. Durant la jornada també es podran conèixer projectes com Can Safari, Revorn, Malicia Walls i RavaleArt.

Al matí, entre les 11:00 i les 14:00 hores, es faran els tallers de graffiti amb Slow Fire, muralisme contemporani amb Alba Fabre, un taller familiar amb Gemma Fontanals i un taller d’stickers amb Secle. Al mateix horari, l’Espai POSCA oferirà una activitat de customització de tote bags amb Numi i un live painting sobre taules de skate amb Borneo.

La franja del migdia també inclourà la presentació de ¿Qué es el nuevo arte contemporáneo?, amb Balu, una presentació sobre l’entrevista a Virginia Bersabé, amb Elina Norandi, i la videoinstal·lació COMMUN: Community Murals Now.

El programa continuarà a la tarda

A partir de les 16:30 hores es presentaran els resultats del B-LAB Territorio Contrarrelato, amb Clara Nubiola. Després, l’Open Studio donarà pas a Sweet Flow, la proposta participativa de Sylvia Chih-Ya Yang que relaciona te, memòria i creació col·lectiva. A les 18:00 hores començarà una visita guiada per les noves intervencions murals de la Nau Bostik, que s’allargarà fins a les 19:30 hores.

El programa de dissabte es tancarà a la Galeria B-Murals, entre les 19:30 i les 22:00 hores, amb la inauguració de Why you mad?, d’Xpiellax, que inclourà una acció performativa en directe.

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació