‘Maüra, filla de la terra’ arriba al SAT! amb tres funcions per als més petits

El Sant Andreu Teatre acull aquest diumenge l’obra infantil Maüra, filla de la terra. Una proposta visual i poètica de la Companyia Sifó, liderada per l’actriu i creadora Marta Gorchs. L’espectacle es representa en tres funcions, a les 11:00, a les 12:30 i a les 16:30 hores, oferint així diverses oportunitats perquè els més petits i les seves famílies en puguin gaudir.

Inspirada en històries de transmissió oral de l’Àfrica oriental, Maüra, filla de la terra explica la llegenda d’una noieta que, segons la tradició, va separar el cel de la terra i va donar forma al món tal com el coneixem. A través d’un llenguatge escènic inspirat en l’univers de Joan Miró, l’obra esdevé un homenatge a la creativitat infantil, capaç de transformar la realitat, i a totes les noies i dones que han estat fonamentals al llarg de la història.

Pensada per a infants a partir de 2 anys, aquesta proposta combina moviment, color i poesia visual per captivar els espectadors més joves i les seves famílies. Les localitats per a les dues primeres sessions estan exhaurides, però encara queden entrades disponibles per a la sessió de les 16:30 hores. El preu general és de 10 euros, rebaixat a 9 euros per a les famílies nombroses i monoparentals.

Fotografia: Un instant de la representació de l’obra | Companyia Sifó

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació