El Festival de música Cara B, en format especial, per això el canvi de nom, enguany Cara•B XTRA, ha tornat a la Fabra i Coats: Fàbrica de Creació amb el concert que Nuria Graham va oferir ahir a les 20h i s’extendrà fins diumenge.
El cicle de concerts vol reivindicar que, malgrat les circumstàncies, la música en directe segueix estant ben viva i amb l’objectiu de fomentar-la ha seleccionat 10 propostes perquè es pugui visibilitzar la pervivència de les diferents tendències del panorama de la música independent.
La programació dels artistes convidats incideix en la necessitat de reflexionar sobre el moviment ‘underground’ sempre des de la pluralitat de sons i ateses les tendències musicals d’una generació en constant renovació; per aquest motiu l’eclecticisme abraça des d’influències folk al post punk, recalant en una segona generació de ritmes urbans amb bases denses i ritmes foscos.
Les actuacions que s’aniran succeint al recinte cultural de Sant Andreu seguiran aquest ordre:
- Nuria Graham: dimecres 24 de març 20h (concert ja celebrat.)
- Leïti Sene & Cutemobb: dijous a les 17. 30h.
- Viva Belgrado: dijous a les 20h
- Rigoberta Bandini: divendres a les 20h.
- Ladilla Rusa: dissabte a les 12h.
- Rojuu + Depresión Sonora: dissabte a les 16.30h.
- Baiuca (Live A/V Show): dissabte a les 20h.
- Joe Crepúsculo: diumenge a les 20h.
- La Zowi: diumenge a les 20h.
Fotografia: l’artista Nuria Graham | L’Auditori














