‘Teen Time Gone’ obre la temporada de la Nau Ivanow

Amb l’arribada del mes de setembre tots els centres artístics del districte de Sant Andreu comencen a posar-se en marxa. El torn de la Nau Ivanow arribarà el proper 2 de setembre amb l’espectacle ‘Teen Time Gone‘ de la companyia Habemus Corpus. Una peça del jove coreògraf i compositor català, Miquel G. Font, que es podrà veure fins al 4 de setembre a la Nau del bari de La Sagrera.

L’obra està basada en una oda a l’adolescència; un muntatge perquè els adolescents puguin interessar-se per les arts escèniques. El fil conductor són cinc personatges tancats en un laberint que intenten trobar la sortida. Reptes, llibertat, amistat, descobriments, inseguretats, sexe, amor, canvis, decisions, futur… són algunes de les qüestions que envolten aquesta història.

L’espectacle es desenvolupa en un escenari a 360 graus i al mateix nivell del públic. Un espai farcit d’objectes i barreres en el qual hauran de fer-se un lloc i trobar les comoditats i les escapades. Per fer-ho, però, hauran de deixar alguna cosa enrere; igual que fan els adolescents quan maduren.

Miquel G. Font és un ballarí nascut a Arenys de Mar que ha ballat en companyies reconegudes internacionalment com Béjart Ballet Lausanne (Suïssa), Dominic Walsh Dance Theater (USA) o Tanzcompangnie Oldenburg (Alemanya) i ha treballat amb coreògrafs de la talla de Maurice Bejart, Jiri Killian, Ohad Naharin o Ann van der Broek, Push. Una experiència que ha complementat amb petits projectes com a freelance que li han permès madurar personalment i adaptar-se a totes les situacions que presenta el món de la dansa.

A més a més, l’any 2006, a causa d’una lesió al genoll de llarga recuperació, Font va decidir marxar a viure a la comunitat ecumènica de Taizé, a França, on va començar a escriure els seus projectes sota el nom d’Habemus Corpus. Una companyia que va fundar l’any 2010 i que ara arriba a la Nau Ivanow.

Fotografia: Cartell de l’espectacle Teen Time Gone | Habemus Corpus

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació