Continuen arribant bones notícies des del planter del Congrés. L’Infantil C groc-i-negre va perdre la final de la Youth GoldenCat contra el Farners, però va completar una grandíssima actuació al torneig. La presència de l’equip la justifica la magnífica temporada 2025-2026 que van completar: campions de Catalunya i d’Espanya de la categoria aleví.
L’equip dirigit per Guillem Muñoz i format pels mateixos jugadors que la passada temporada va participar el passat dissabte en el torneig paral·lel a la GoldenCat internacional de categoria Sènior masculina i femenina, celebrat a Cerdanyola del Vallès i organitzat per la Federació Catalana de Patinatge. Els groc-i-negres es van veure superats per un Farners que havia eliminat la Selecció Catalana.
Abans, però, el Congrés havia debutat al torneig amb victòria sobre l’Alpicat (2-1). En el segon partit va aconseguir un meritori empat contra la Comunitat Valenciana (1-1), i en el tercer i últim partit de la fase de grups va derrotar el Cerdanyola (4-1), finalitzant aquesta primera fase com a primer del grup B i classificant-se així per a la final del prestigiós torneig, en el que la Federació Catalana convida als millors equips de la categoria.
Tot això va succeir el mateix cap de setmana en què el Prebenjamí A es va proclamar campió del torneig del Sant Josep de Sant Sadurní i el Primera Catalana va debutar a la lliga amb una derrota per la mínima a la pista del Ripollet (2-1). Els de Xavi Lladó van donar la cara i van merèixer més en la visita a un dels equips més potents de la categoria. Altres equips del club també van participar en tornejos amistosos, que han servit com a preparació per a les lligues, que començaran aquest cap de setmana.














