L’article inclou el programa complet dels actes de la Festa Major.
Durant l’1 al 9 d’octubre, el barri del Congrés celebra la seva Festa Major amb la tradicional combinació d’activitats diverses de cultura popular, espectacles, música, esport, etc.
El diumenge 2 d’octubre es durà a terme el pregó a càrrec de la Congregació Diabòlica del Congrés a les 12.45 h a la plaça del barri. Al llarg de la setmana hi haurà una trobada cultural, teatre, jocs de taula i correfocs. Tampoc s’ha de perdre la gran xocolatada del dia 7, seguida de la nit jove.
El dia 9 té una matinal molt esportiva amb la mítica ‘Milla Urbana del Congrés’, la vintisisena, i la Carrera 5Kongrés, la sisena, dos curses que són tot un referent a la ciutat i que estan obertes a tothom.
El darrer dia acomiada les jornades festives amb la tradicional cantada d’havaneres a les 19 h i el Castell de foc a les 21 h.
Tota la informació a les següents imatges



Fotografia de portada: panoràmica de la plaça del Congrés Eucarístic | barcelona.cat
Fotografies interiors: programa d’actes | barcelona.cat














