Cinc activitats gratuïtes per fer aquest Nadal en família

Ja han arribat les vacances de Nadal pels més menuts, però sovint costa trobar què fer durant aquests dies d’hivern. Des d’Andreuenc proposem cinc activitats que es fan al districte de Sant Andreu totalment gratuïtes per gaudir amb tota la família.

  1. Jocs de Taula

El Casal de Barri Ateneu l’Harmonia ofereix un espai amb jocs de taula obert a tothom. L’objectiu és generar un espai de trobada, de relació i de sinergia a través dels jocs de taula. Els horaris són els de la obertura del centre, de dilluns a divendres de 10.00 h a 22.00 h, i els dissabtes de 10.00 h a 14.00 h, i de 16.00 h a 22.00 h.

    2. Espai de trobada familiar

És un projecte del Casal de Barri Can Portabella, que té com a objectiu que l’infant sigui el protagonista i pugui explorar a través del joc. L’espai es divideix en tres zones: Un racó per a la primera infància amb joguines de manipulació i jocs d’encaixos, una segona zona on els nens i nenes poden expressar la seva creativitat a través de reproduir situacions de la vida quotidiana i l’últim un espai de jocs de taula.

Els pares i mares disposaran d’un espai on posar en comú les seves experiències com a tals i trobar respostes al comportament de l’infant durant totes les etapes del seu creixement.

  3. Taller d’iniciació a la impressió 3D

La biblioteca Ignasi Iglesias-Can Fabra ofereix un taller de 13 sessions d’impressió 3D. L’activitat va adreçada a nens de 12 anys que podran crear els seus propis dissenys i veure com prenen forma. Es necessita inscripció prèvia.

4. Fàbrica dels Reis d’Orient

A partir del 28 de desembre la Fabra i Coats es converteix en un taller dels reis mags, on es preparen els regals dels nens i nenes de Barcelona.   

 5. Patis escolars oberts al barri

Sis escoles del districte obren les portes dels seus patis a tots els veïns de Sant Andreu. S’hi celebraran jocs de pilota, tallers i arts marcials.

Fotografia: Joc de Taula Biopolis | Andreuenc

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació