Jornada sobre refugiats a la Fabra i Coats

La Fabra i Coats acollirà aquest dissabte la jornada de sensibilització sobre els refugiats. Les activitats (de 10 a 14 hores) estan organitzades pel Projecte d’Acollida a Persones Refugiades i es realitzaran a l’Espai Josep Bota i a l’Ateneu l’Harmonia.

L’objectiu és que tant veïns de Sant Andreu com entitats del districte prenguin consciència sobre la situació dels refugiats, les polítiques d’asil i els procediments legals que els afecten. També es donaran a conèixer les diferents vies de col·laboració amb les persones refugiades, ja sigui per mitjà d’incidència política, voluntariat, altaveus, etc.

Sant Andreu és un dels districtes més compromesos amb els refugiats. L’ús de la Casa Bloc per acollir a les persones refugiades o bé la jornada per sensibilitzar a la ciutadania són només alguns actes que mostren el compromís del districte amb els refugiats.

Fotografia: Acollida de persones refugiades | Ajuntament de Barcelona

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació