El darrer cap de setmana de la Festa Major de Sant Andreu comptarà amb tres actes centrals que ompliran els carrers andreuencs de persones i pirotècnia. Es tracta del correfoc infantil (divendres a les 20:00 hores), el correfoc adult (dissabte a les 21:00 hores) i el piromusical (diumenge a les 21:00 hores).
Per la seva rellevància, tots tres esdeveniments gaudiran d’una cobertura especial per part d’Andreuenc, que en farà la transmissió en directe. Igual que en els actes del primer cap de setmana festiu, l’emissió dels correfocs i del piromusical es farà a través de Facebook Live, des de la pàgina que Andreuenc té a la popular xarxa social.
Així doncs, tothom qui no hi pugui ser present, podrà seguir a través d’internet els espectacles pirotècnics que il·luminaran els vespres del darrer cap de setmana festiu, gaudint de la Festa Major de Sant Andreu de Palomar des d’allà on sigui.
Fotografia: Correfoc d’una edició anterior de la Festa Major | Andreuenc