Aprofito l’oportunitat que Andreuenc ofereix als veïns i veïnes de Sant Andreu per valorar allò que ens sembla digne de crítica i, en el meu cas, vull opinar sobre la gestió del Club Natació Sant Andreu pel que fa a l’accés dels socis i sòcies al recinte de la Fabra en la rambla de Fabra i Puig.
Al meu entendre resulta una aixecada de camisa i que, en general, estem sofrint un tracte absolutament vergonyós i indignant ja que, malgrat ha finalitzat l’estat d’alarma, la Junta directiva continua imposant la norma que cal acudir a les piscines descobertes amb cita prèvia, a pesar que en cap altra piscina, ni municipal ni privada, de barris pròxims s’està procedint així.
A més, m’agradaria exposar el que ens va ocórrer a tres persones que volíem coincidir a la piscina el diumenge 5 de juliol. A aquest efecte cadascuna va procedir a concertar la seva cita prèvia per a aquest dia a les 11h. D’entrada, jo no vaig poder aconseguir l’accés perquè la franja horària corresponent que apareixia en l’ordinador no m’ho va permetre, i això que no estava en vermell, que és el color que indica aforament complet.
Una altra amiga del grup sí que va poder obtenir la conformitat per accedir a la piscina, però al cap d’uns dies va rebre un avís que “li havien de cancel·lar la reserva perquè el programa informàtic havia donat hores de més i havien excedit l’aforament”.
La tercera amiga sí que va assolir l’autorització i anar-hi sense cap mena de problema el diumenge 5 de juliol a les 11h: aquest dia i a aquesta hora en què la piscina havia d’estar molt concorreguda perquè les altres dues no vam poder anar. Doncs bé, el que es troba la nostra amiga per a la seva sorpresa i la nostra és el que es pot comprovar a la foto, és a dir, resulta que no hi havia ningú, absolutament ningú a tota la piscina.
Evidentment, ni ella ni nosaltres podíem donar crèdit a aquesta situació.
De tota manera, el que més m’indigna i m’enfada és el que jo entenc com a falta de transparència i el que em semblen comportaments hipòcrites, bastant lamentables de per si mateix, i més tenint en compte la dinerada que costa aconseguir l’acció del club i després haver de pagar la quota mensual de més de 40€.
Per cert, que aquest és un altre assumpte important com a motiu de queixa: el fet de continuar pagant la mateixa quota durant l’estat d’alarma sense haver pogut gaudir dels serveis pels quals s’abona el rebut.
Per acabar m’agradaria afegir que, evidentment, és possible que hi hagi socis i sòcies que es donen d’alta en alguna franja horària per a l’ús d’alguna de les instal·lacions del club i que quan arriba l’hora no apareixen. Bé, això no seria responsabilitat del club, però segons tinc entès no s’està sancionant aquestes persones poc responsables i no tinc notícies que el club procedeixi a fer-ho en breu.
Text i fotografia aportats per Marta Curto Cano.