Sembla que els veïns del passeig Santa Coloma no formem part de Sant Andreu

La zona de Sant Andreu que correspon al passeig de Santa Coloma sembla que estigui en l’oblit. Ningú recorda que els veïns d’aquesta zona també tenim demandes pels horribles descampats que hi ha, pels legionaris i per les marquesines de bus que ni informen del temps que tardarà a arribar el pròxim bus.

El que més indigna de la situació que s’està vivint en aquesta zona de Sant Andreu és la nit. Fa anys van arreglar el passeig i van posar llums que només donen a la carretera. Les voreres, en canvi, són a les fosques i els arbres no estan ni podats, fet que encara enfosqueix més el carrer. A partir de les sis de la tarda durant l’hivern, fa por passar-hi, ja que no es veu si ve algú o bé si hi ha alguna persona amagada. Una situació propicia per atacs o robatoris com ja m’ha passat a mi.

És una situació insostenible que necessita ser revisada immediatament.

Fotodenúnciant: Cristina García

L’espai ‘Fotodenúncia’ està obert a la participació i mostra les opinions de les persones fotodenunciants. La publicació de la fotodenúncia no implica que Andreuenc comparteixi el seu contingut. No es publicaran fotodenúncies de caràcter racista o xenòfob, pornogràfic, il·legal o que atemptin contra els drets humans. Les fotodenúncies es poden enviar a través del formulari de participació, per correu electrònic a l’adreça fotodenuncia@andreuenc.cat o a mitjançant de les pàgines de Twitter o Facebook.

Els continguts publicats als espais de participació són aportacions de l'audiència del diari. La seva publicació no implica que Andreuenc comparteixi el seu contingut.

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació