La cerimònia de lliurament té lloc al Saló de Cent a finals de novembre.
A la sessió del Plenari del dimecres 15 de maig, es va aprovar l’elevació a ciutat d’aquests dos reconeixements per part del Districte de Sant Andreu: un per a l’entitat feminista Mirada de dona i l’altre per a Josep Carbonell i Sabaté, fundador de l’Associació de Veïns i Veïnes de la Sagrera.
El Consell Plenari del Districte de Sant Andreu, en sessió ordinària d’aquest dimecres 15 de maig, va decidir aprovar la proposta de Medalles d’honor per a l’entitat Mirada de Dona i per al representant veïnal Josep Carbonell i Sabaté. Aquesta proposta ara s’eleva a ciutat, que farà l’aprovació definitiva, atorgant els reconeixements als guardonats de tots els districtes en un acte conjunt.
La Medalla d’Honor de Barcelona té per objecte distingir aquelles persones físiques, persones jurídiques o entitats, nacionals o estrangeres, que hagin destacat en la defensa de la ciutat, així com en la defensa de les virtuts i valors cívics. Cada any, tant a nivell de ciutat com de Districte es proposen i s’aproven els reconeixements a un col·lectiu i a un veí o veïna a títol individual.
La cerimònia de lliurament té lloc a finals de novembre en una cerimònia solemne que té lloc al Saló de Cent.
Fotografia: acte de Mirada de dona a Torre La Sagrera | Mirada de dona














