Perdonar surt car (2-2)

El Sant Andreu s’avança dues vegades, no sentencia i acaba cedint un empat al minut 88

Can Dragó ha tornat a viure un final cruel. El Sant Andreu ha deixat escapar dos punts davant el Juventud Torremolinos en un partit que el tenia de cara després d’avançar-se dues vegades al marcador i disposar de nombroses ocasions per sentenciar. Un penal en el tram final ha frustrat els quadribarrats, que han acabat desesperats després de reclamar dues possibles penes màximes més.

El conjunt de Natxo González ha començat el partit sense trobar la manera d’imposar el seu ritme. El Torremolinos, cuer de la classificació sense cap victòria, ha estat millor i ha posat a prova els locals. Ramón Juan ha hagut d’intervenir amb una aturada espectacular per evitar el gol visitant.

Amb el pas dels minuts, el Sant Andreu ha guanyat pes en el partit i ha trobat la manera de passar de camp propi. Tovar i Torices han tingut opcions per obrir el marcador, però ha estat el mateix Tovar qui ha trobat el premi just abans del descans. Després d’una bona combinació, Bermejo ha trobat oberta a Alexis, que ha posat una centrada precisa perquè el davanter quadribarrat fes l’1-0 de cap (44’).

La represa ha començat amb un gerro d’aigua freda. Una errada defensiva ha deixat sol Dioniper fer l’empat a plaer (53’). La resposta andreuenca, però, ha estat immediata. Alexis ha servit ràpidament un córner després d’una badada rival i Bermejo ha culminat l’acció per tornar a avançar els locals (56’).

Amb el 2-1, el Sant Andreu ha tingut ocasions de sobres per tancar el partit. Bermejo i Alexis han amenaçat la porteria de Belman, mentre que Serrano ha perdonat la més clara després d’una gran jugada individual d’Alexis. A l’altra banda, Ramón Juan també ha estat decisiu en un u contra u que ha evitat un nou empat.

Quan els tres punts semblaven a tocar, l’àrbitre ha assenyalat un penal polèmic a favor dels visitants després de revisar l’acció al FVS. Cristian Rodríguez no ha fallat des dels onze metres i ha establert el 2-2 al minut 88.

El final ha estat un setge quadribarrat. Alexis ha disposat de dues ocasions claríssimes per donar la victòria al Sant Andreu, amb Natxo González reclamant la revisió per possibles penals en totes dues accions. La primera ha acabat amb una rematada al pal i la segona ha marxat desviada per ben poc, però l’àrbitre no ha considerat punibles cap de les dues jugades.

Segon partit consecutiu a Can Dragó on el Sant Andreu torna a deixar escapar una victòria que tenia a les mans. Els quadribarrats buscaran refer-se dissabte vinent, a les 16:00 hores, al camp del Rayo Majadahonda.

Resum del partit

Fitxa del partit

UE Sant Andreu (2): Ramón, Méndez, Montoro, Andreu, Blanco, Nil, Torices, Delgado (Darbra, 75’), Alexis, Bermejo (Serrano, 69’) i Tovar (Armero, 69’).
Juventud Torremolinos CF (2): Belman, Ajegun (Manu Sánchez, 63’), Krug, Mati, Javi Mérida, Grozdanic (Ibrahim, 63’), Climent, Cristian Rodríguez, Laća (Dorgu, 57’), Diaby (Kaptoum, 46’) i Dioni (Buch, 79’).
Gols: 1-0 Tovar (44’), 1-1 Dioni (53’), 2-1 Bermejo (56’) i 2-2 Cristian Rodríguez (88’) [P].
Àrbitre: Alfredo Ramo (Comitè Aragonès). Ha amonestat Jordi Méndez per als locals i Krug i Buch per als visitants.

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació