El Sant Andreu-Celta de Copa del Rei es podrà jugar al Narcís Sala: entrades a la venda

El partit entre la UE Sant Andreu i el RC Celta, corresponent a la segona eliminatòria de la Copa del Rei, programat per al dijous 4 de desembre a les 21:00 hores, es podrà disputar finalment a l’estadi Narcís Sala. L’Ajuntament de Barcelona i el club han treballat intensament durant els darrers dies per garantir les condicions d’il·luminació exigides per la normativa de la competició.

Actualment, el Narcís Sala compleix els requisits establerts als partits de lliga de Segona RFEF i només en la Copa del Rei s’especifica que cal una il·luminació diferent. La temporada passada la RFEF va concedir una excepció, però aquesta temporada va informar que no ho faria i per això s’ha hagut d’actuar amb celeritat. Així doncs, es reforçarà la il·luminació actual del camp amb torres de llum addicionals, que de manera provisional s’instal·laran en els partits de Copa del Rei que es disputin aquesta temporada.

Des del club quadribarrat s’ha expressat «l’agraïment a l’Ajuntament de Barcelona, i en particular a la regidora del Districte de Sant Andreu, Marta Villanueva, i al regidor d’Esports, David Escudé, per la seva implicació personal i constant en tot moment durant aquest procés». Una gratitud que fan extensiva «al treball de la gerència i els tècnics del Districte de Sant Andreu, que han fet possible adequar la il·luminació de l’estadi andreuenc».

Més de 2.000 d’entrades venudes en menys de 24 hores

Amb la confirmació de què el partit entre el Sant Andreu i el Celta es podrà jugar al Narcís Sala, el club quadribarrat va posar a la venda les entrades ahir mateix. Els socis podran comprar les entrades a preu reduït en exclusivitat fins el dimecres 26 de novembre. Posteriorment, el dijous 27 de novembre s’obrirà la venda al públic general, però només per a socis amb el límit d’una entrada addicional per carnet, i el divendres 28 de novembre s’obrirà la venda directa al públic general en el cas que quedin entrades disponibles.

L’aforament del Narcís Sala és de poc més de 6.500 localitats, el que implica que amb més de 5.000 socis i uns 800 futbolistes de base, poques entrades quedaran per al públic general. Com va passar l’any passat en el partit contra el Betis, la venda d’entrades va a tota velocitat. En menys de 24 d’hores s’han venut més de 2.000 localitats, el que suposa que ja s’ha exhaurit més del 30% de l’aforament del camp.

L’Ajuntament de Barcelona es compromet amb el Sant Andreu

Aquest divendres, la regidora del Districte de Sant Andreu, Marta Villanueva, el regidor d’Esports, David Escudé i el president del UE Sant Andreu, Taito Suzuki, han volgut posar en valor que es pugui disputar el partit de Copa del Rei al Narcís Sala i refermar el compromís de continuar treballant plegats en projectes de futur.

Tal i com ha fet públic l’Ajuntament de Barcelona en una nota de premsa després de la trobada a tres bandes, més enllà de la solució provisional d’aquesta temporada s’està elaborant el projecte tècnic per fer les millores en la instal·lació elèctrica i el sistema d’enllumenat de l’estadi andreuenc.

A causa de la complexitat tècnica de l’actuació definitiva, aquesta no es planteja com un projecte a curt termini, sinó més encarat a la propera temporada. Segons ha pogut saber Andreuenc la previsió és canviar tot l’enllumenat a focus led, la qual cosa permetrà doblar la potència lumínica sense haver d’incrementar la potència elèctrica en la mateixa proporció, gràcies a la millor eficiència respecte la il·luminació actual.

Fotografia: El Narcís Sala i Villanueva, Suzuki i Escudé a l’Ajuntament | UE Sant Andreu

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació