El Sabadell va acabar amb 8 jugadors per emplear-se amb duresa contra el Sant Andreu al tram final del partit.
El Sant Andreu ha trobat un altre cop la fórmula de la victòria que va extraviar en un parell de partits, contra el Lleida i el Cornellà. I ho ha fet de la millor manera possible: tombant a dos rivals de la talla de 1a RFEF, el Baleares i, ahir, el Sabadell, que va venir amb el recolzament de centenars de seguidors que gairebé van omplir la grada sud.
Abans del partit, la UE Sant Andreu va homenatjar les esportistes del CN Sant Andreu que van guanyar la medalla olímpica de waterpolo amb Espanya aquest estiu a París. El que encara no sabia ningú és que els futbolistes venjarien, esportivament, la derrota soferta per les andreuenques dissabte a la tarda, ja que van perdre a la piscina Pere Serrat precisamente contra el Sabadell.
Amb un camp amb més de 5.000 espectadors cantant i animant els seus respectius equips, el partit no podia començar d’una altra manera: gran intensitat en els duels per intentar dominar el joc. De seguida han arribat els dos primers gols: primer el quadribarrat Serrano s’ha plantat sol davant Gianni després d’una gran passada a l’espai i ha definit amb una bona vaselina Minut 10), just després, Miguelete, amb una gran maniobra dins l’àrea, ha aconseguit la igualada.
Amb el partit empatat, el Sant Andreu s’ha fet amb el domini de la possessió arribant a zona de tres quarts amb comoditat, però sense clarividència de cara a porteria, mentre el Sabadell intentava trenar alguna jugada d’atac encara amb menys profunditat. Quan ja semblava que la primera part acabava en taules, Gorriti ha tornat a avançar el Sant Andreu amb una impecable rematada de cap al segon pal amb la qual ja deixava sentenciats els primers 45 minuts.

A la represa, el Sant Andreu ha decidit jugar enrere cedint la major part del camp al Sabadell que, lògicament, ha començat a tenir oportunitats de gol, com dues de Javi Delgado. El Sant Andreu, per la seva banda, va començar a patir, cada cop més a mesura que quedava menys temps. I intentava marcar el gol de la tranquil·litat en jugades de contracop, com el remat desviat per poc de Paredes.
Quan faltava un quart d’hora, el Sabadell s’ha posat nerviós veient que el partit s’escapava definitivament i s’han empleat amb duresa per aconseguir la pilota quan el Sant Andreu feia les seves combinacions per allargar la possessió o quan intentaven jugades de contraatac. L’àrbitre va haver d’expulsar Rubén Martinez, Urri i Ripoll en pocs minuts, els dos darrers per doble amonestació.
En la prolongació, el Sabadell encara ha buscat desesperadament l’empat amb centrades l’àrea, però el Sant Andreu ha anat rebutjant les pilotes fins que l’àrbitre ha xiulat el final del partit.
FITXA TÈCNICA
- UE Sant Andreu: Nil, Guille, Casti, Lucas Viña, Darbra (Guzmán, m. 75), Albertito (Adri Garcia, m. 70), Torices, Serrano (Josu, m. 81), Méndez, Gorriti (Jurado, m.70) i Paredes (Oliva, m. 75).
- CE Sabadell: Gianni; Ton Ripoll, Salguero, Cámara, Vargas (Junior, m. 81), Urri, Sergio Cortés (Carlos Pérez, m. 72), Marru (Gonpi, m. 64), Javi Delgado, Rubén Martínez i Miguelete (Bonaldo, m. 64).
Resultats de la jornada

Classificació

Fotografia de portada: l’equip celebra amb el gol nord la victòria | UE Sant Andreu
Fotografia interior: jugadores olímpiques del CN Sant Andreu amb el president Àngerl Vernet | UE Sant Andreu
Imatges de la FCF.














