La Lírica de Sant Andreu dedicarà la seva gala solidària a Autisme la Garriga

La sisena edició de 'La Lírica pel poble' serà el dissabte 16 de maig al Casal Catòlic

La Lírica de Sant Andreu celebrarà la sisena edició de La Lírica pel poble el dissabte 16 de maig, a les 17:30 hores, al teatre del Casal Catòlic de Sant Andreu (C. Pons i Gallarza, 58). La iniciativa solidària destinarà tota la recaptació a Autisme la Garriga, entitat que des de fa dècades dona suport a persones amb trastorn de l’espectre autista (TEA).

L’espectacle forma part de la gala solidària que l’entitat andreuenca organitza cada temporada per recaptar fons per a causes socials. Segons la informació publicada per La Lírica, la proposta d’enguany inclourà diverses actuacions i comptarà amb la participació del tenor Patrik Tapiol i del cor de La Lírica de Sant Andreu.

La direcció anirà a càrrec de Marina Campamar i Eulàlia Turull, mentre que la direcció musical serà de Carla Falder. L’organització també detalla un ampli equip tècnic vinculat a la producció, amb tasques de regidoria, so i llums, escenografia, vestuari, audiovisual, publicitat, web, xarxes socials i fotografia, entre d’altres.

Entrades i aportacions

L’entrada funcionarà amb taquilla inversa, amb un mínim de 5 euros. Les localitats es poden adquirir a la taquilla del teatre el mateix dia de la representació, o de manera anticipada a través d’Entradium. En aquesta plataforma també es poden fer donatius de 5, 10 i 15 euros, amb les despeses de gestió incloses.

La Lírica també ha habilitat una fila zero per a qui vulgui col·laborar amb la causa sense assistir a la funció. Les aportacions es poden fer per transferència al compte bancari ES87 2100 1110 9702 0005 4608, o mitjançant Bizum al número de telèfon 686 94 51 55.

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació