Un concert per recordar les víctimes de l’atemptat de l’Hipercor

L’Associació de Veïns de La Sagrera i l’Associació Symphocat han organitzat un concert per recordar les víctimes de l’atemptat de l’Hipercor de fa 30 anys. Ho faran un dia després de l’acte oficial, que tindrà lloc el pròxim dissabte 17 de juny al parc de Can Dragó.

El concert, interpretat per la Symphonic Beat Band, se celebrarà el diumenge 18 de juny al Parc de la Pegaso. Les dues entitats organitzadores han escollit aquest escenari per la seva proximitat al lloc dels fets, ja que l’atemptat va causar un gran impacte als veïns i veïnes de la Sagrera.

Les melodies interpretades s’allunyaran de l’estil més solemne i  s’oferirà un repertori de música per a tots els públics. El concert començarà a les 12.00 hores i la seva durada serà d’una hora aproximadament.

Els fets de l’atemptat de l’Hipercor van tenir lloc el 19 de juny de 1987. L’organització armada ETA va fer explotar un cotxe bomba que va provocar 21 morts i 45 ferits. Paral·lelament al concert de diumenge, l’Ajuntament ha organitzat un acte per homenatjar les víctimes i ja va difondre un vídeo elaborat amb els familiars dels afectats.

Fotografia: Atemptat de l’Hipercor | Ajuntament de Barcelona

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació