Horaris i itineraris de les cavalcades dels Reis d’Orient al districte

Cinc seran les cavalcades que desfilaran pel districte durant la tarda del dia 5 de gener.

 

Com els nens i nenes del districte de Sant Andreu traicionalment són molt bons, el Reis d’Orient els dediquen molta atenció i no estalvien esforços per apropar-se el més possible a tots ells independentment del barri on visquin.

Amb els seus proverbials poders màgics hi seran presents al mateix temps en molts llocs del món i a Sant Andreu es podran veure passar per Navas, Trinitat Vella, Sant Andreu, La Sagrera, Bon Pastor i Congrés-Indians amb petites diferències horàries i diferents recorreguts.

Per tal que les famílies escullin la millor opció, l’Ajuntament de Sant Andreu, que ha treballat conjuntament amb els missatgers reals, ha preparat aquestes informacions gràfiques per cada una de les cavalcades:

 

  • Sant Andreu i la Sagrera: * respecte a la infografia hi ha algun canvi: els Reis arriben a les 18h a l’estació de Sant Andreu i el recorregut de la cavalcada deixa el Pg. de Torras i Bages al carrer de Joan Torras, no al de Palomar. Els Reis

 

 

  • Bon pastor:

  • Trinitat Vella:

 

  • Congrés-Indians: * respecte a la infografia hi ha un canvi important, la cavalcada comença a les 18h.

 

  • Navas:

 

Abans de l’arribada dels Reis d’Orient, és molt important assegurar que s’assabenten quins són els obsequis desitjats pels nens i les nenes, per aquest motiu al ditricte s’instal·laran diverses bústies i haimes que facilitaran la comunicació amb Ses Majestats.

Podeu trobar aquesta informació consultant aquesta adreça: Nadal al Districte de Sant Andreu.

 

Fotografia: els Reis d’Orient saluden des del balcó de l’Ajuntament del Districte l’any 2022 | Xavi Lapuente

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació