La Directiva i els treballadors del CN Sant Andreu arriben a un acord

Fa uns dies el conflicte relacionat amb les condicions laborals dels treballadors del CNSA va desbordar l’àmbit de la negociació i, més enllà de les persones més integrades en la institució, es va estendre a través de les xarxes on cadascuna de les parts va explicar el perquè de la manca d’acord entre les dues parts.

Una de les mesures de pressió del comitè d’empresa va estimar convenient per defensar el seu punt de vista va consistir en la convocatòria d’una vaga els dies 4, 5 i 6 de juny, és a dir aquest cap de setmana, dates que no han estat escollides casualment, sinó que coincidien amb un dels esdeveniments més carismàtics del club des de fa anys: la celebració del Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona.

Finalment, fa poc més d’una hora l’entitat ha informat que ‘’la representació dels treballadors i el Club han assolit un acord amb l’objectiu de posar fi a les discrepàncies existents. Com a resultat de les converses ha quedat desconvocada la vaga prevista pels dies 4, 5 i 6 de juny.”

Així doncs, aquesta cita internacional es podrà desenvolupar amb el lluïment habitual i, el més important, amb una pau social que repercuteixi positivament en ambdues parts i en profit dels nombrosos socis i sòcies que sovintegen les instal·lacions i gaudeixen dels seus serveis.

EL MARE NOSTRUM SWIM TOUR

A finals de maig van començar 10 dies espectaculars per la natació a nivell internacional ja que el dissabte 29 de maig va començar el Mare Nostrum Swim Tour, edició 2021, a Mònaco, després el gruix de la natació internacional es va desplaçar cap a Canet en Rousillon els dies 1 i 2 de juny i, finalment, el Circuit acabarà al CN Sant Andreu amb el Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona el cap de setmana del 5 i 6 de juny.

Aquest any el Mare Nostrum pren una dimensió especial per molts factors. Primer, perquè és una de les poques competicions de nivell internacional que els nedadors i nedadores podran fer abans de particpar als JJOO de Tokyo després d’un any sense competicions i amb una preparació que sovint no ha estat fàcil poder-la fer en bones condiciones.

A més a més, en el cas de Barcelona serà una cita molt especial ja que el Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona està inclòs en les competicions internacionals de celebració del Centenari de la Federació Catalana de Natació  i del 50 aniversari del CN Sant Andreu, el club que acull i co-organitza la competició.

Fotografia: piscina central del club | barcelona.cat

 

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació