Des d’Andreuenc us proposem cinc concerts gratuïts que tindran lloc durant el mes de juliol al districte de Sant Andreu.
- Les Kol·lontai
Les Kol·lontai, un quartet vocal format per quatre noies, actuaran el 5 de juliol a l’Ateneu l’Harmonia. El concert començarà a les 20.00 hores i les tres generacions de cantautores tractaran la història, la música i el feminisme des de diferents punts de vista.
- Arturito y La Maquina del Sabor
La música llatina arriba al Centre Cívic de Navas. L’orquestra Arturito y La Maquina del Sabor actuaran el 6 de juliol a les 20.00 hores i interpretaran temes latin i jazz.
- Nits de Jazz
El Centre Cívic de La Sagrera organitza un any més les nits de Jazz a la plaça Massadas. Els divendres 7 i 14 de juliol a les 21.00 hores el Jazz serà el protagonista de la plaça.
- Oriol Mula
Oriol Mula actuarà dins el cicle Quatre Fresques a la Fabra i Coats. És un conjunt de concerts de petit format a la fresca que tindran lloc a l’Ateneu l’Harmonia durant el mes de juliol. Oriol Mula – guanyador del segon premi del concurs de cantautors de Benicarló 2016 – presentarà les últimes cançons acompanyat de la seva banda.
- La guitarra de concert
Eugenia Crispín (veu) i Joel Ríos (guitarra) interpretaran temes de música negra i brasilera a Can Portabella. El 14 de juliol a partir de les 19.00 hores es podran escoltar clàssics com “Summertime”.
Fotografia: Nits de Jazz actuant a la plaça Masadas | Ajuntament de Barcelona














