Intent de robatori amb allunatge en una entitat financera

Aquesta matinada hi hagut un intent de robatori a una oficina de la Caixa de Sant Andreu, ubicada al carrer Sao Paulo, 6, davant del centre comercial La Maquinista. Un fort soroll ha despertat als veïns de la zona que ràpidament han avisat als Mossos d’Esquadra.

Segons ha pogut saber Andreuenc, el fet s’ha produït concretament a les 4:25 hores i els lladres han intentat assaltar la sucursal bancària mitjançant el mètode de l’allunatge, amb un Seat Leon que han estampat contra l’entitat financera.

No han pogut robar res i han marxat amb un altre vehicle, deixant el cotxe inicial al lloc dels fets i provocant diversos desperfectes materials a l’oficina bancària. Els Mossos d’Esquadra de moment no han aconseguit localitzar als assaltants.

Fotografia: Desperfectes a l’oficina de la Caixa del carrer Sao Paulo | Andreuenc

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació