Chaco, Manteca i Martí Tapia, darrers reforços hivernals de la UE Sant Andreu

Després del fitxatge de Rubén Martínez, en la recta final del mercat d’hivern seran tres jugadors els que completaran els reforços de la plantilla quadribarrada: José Alejandro Chacopino, Albert Manteca i Martí Tapia. Dos davanters –un d’ells ja conegut al Narcís Sala– i un defensa central que arribaran amb la tasca complicada d’apuntalar un equip que, després d’un canvi d’actitud amb el canvi d’entrenador, ha tornat a caure en una dinàmica negativa amb tres partits sense conèixer la victòria. Un fet que ha situat als andreuencs en zona de descens quan queda poc més d’un terç de competició.

La situació de l’equip i els noms que havien sonat en les darreres setmanes, fan que aquests reforços siguin sorprenents i no satisfacin les expectatives de l’afició quadribarrada. Sobretot a la línia atacant s’esperaven fitxatges amb més potencial per a revertir una situació que cada cop és més preocupant, la dificultat de l’equip d’anotar gols. Amb 15 dianes en 22 partits, la UE Sant Andreu és el conjunt menys anotador del grup 3 i el segon pitjor golejador de tota la Segona Divisió B, només superat pel CM Luanco del grup 1 amb 11 gols.

El més conegut per a l’afició andreuenca és Albert Manteca Buldó, nascut a Barcelona el 10 de juny de 1988, i que aquest matí ja ha entrenat amb la resta de l’equip. Procedent del CF Gavà, va passar pel Narcís Sala la temporada 2010-2011, jugant 28 partits –13 dels quals com a titular– i anotant 3 gols. Les següents temporades ha jugat al filial del RC Celta de Vigo, marcant 4 gols en 32 partits; al SKN Sankt Pölten de la Segona Divisió austríaca, fent 2 dianes en 12 partits; i al Sisaket FC de la Primera Divisió tailandesa, on ha jugat 5 partits i no ha anotat cap gol.

José Alejandro Chacopino Luchoro, més conegut com a Chaco, nascut a Itàlia el 5 de novembre de 1988, prové de l’Arroyo CP, on va arribar aquest estiu procedent del Coruxo FC. Al conjunt extremeny ha anotat 5 gols en 19 partits, mentre que a l’equip gallec en va marcar 7 en 29 enfrontaments. Martí Tapia Palacio, nascut a Barcelona el 18 de maig de 1993, procedeix de la UE Cornellà, on aquesta temporada encara no ha disputat cap minut en lliga. Format al futbol base de l’equip del Baix Llobregat, la temporada 2012-2013 va jugar al filial del Sevilla FC, on només va disputar un partit. Ocuparà plaça de sots 23.

Jefferson rescindeix el seu contracte

L’arribada d’aquests tres reforços i el fet que només quedi una fitxa disponible a l’equip ha provocat l’alliberament de dues places més a la plantilla. La segona fitxa s’aconseguirà mitjançant la baixa de Jefferson Arroz, que ahir al vespre va rescindir el seu contracte amb el club. La tercera, quedarà lliure per la baixa federativa d’Adrià Borreda, que pateix una lesió de llarga durada que el mantindrà allunyat dels terrenys de joc fins a final de temporada. D’aquesta manera es completen els moviments del mercat futbolístic hivernal.

Fotografia: Manteca anotant un gol la temporada 2010-2011 | Futbol Balear

Continguts relacionats

Televisió

Suplements

Opinió

Participació