L’Ateneu l’Harmonia acollirà aquest dissabte la inauguració del festival Bon Viver d’Arts, que començarà l’11 de març i acabarà el dia 25 del mateix mes. L’esdeveniment inclourà música, tallers, i exposicions repartits en cinc espais diferents de Bon Pastor, Baró de Viver i Sant Andreu.
L’objectiu és donar visibilitat a la creativitat i la feina quotidiana de les associacions i entitats dels barris així com reforçar la cohesió social i el sentiment de pertinença als barris. A Bon Pastor, els centres que hi participen són el Centre Cívic, la Residència i la biblioteca. Per una altra banda a Baró de Viver hi participa el Centre Cívic i a Sant Andreu l’Ateneu l’Harmonia.
La inauguració tindrà lloc aquest dissabte a les 17.30 hores amb una batukada a càrrec de Dimonis Bon Pasfoc i Sambaró. A les 18.00 hores es presentarà el projecte i vint minuts més tard hi haurà una actuació musical d’Orchi. Seguiran amb el fil musical el grup Crew 12 TRV i The Real Bp Crew. A les 19.10 hores començarà una actuació de 3 Son Multitud amb l’obra Més que iguals, seguit d’un moment de Zumba integral i una actuació de Lady i new style. A les 20.00 hores se celebrarà un pica-pica.
El Bon Viver d’Arts és una activitat promoguda pels barris de Baró de Viver i Bon Pastor, que agrupen una trentena d’entitats per realizar-la.
Fotografia: Cartell del festival | Ajuntament de Barcelona