Un nen de 3 anys ha resultat ferit de gravetat aquesta tarda per un atropellament que s’ha produït a l’avinguda Meridiana. L’accident ha succeït a les 18:35 hores en el sentit d’entrada a Barcelona a l’alçada del passeig Fabra i Puig, provocant l’esglai de la gent que es trobava en el lloc dels fets.
Segons han informat a Andreuenc els testimonis presencials, l’infant s’ha escapat de l’abast de la seva mare i ha creuat per error mentre el semàfor de vianants estava en vermell. Un cotxe que circulava per la via ha envestit el nen i aquest ha sortit projectat varis metres, patint un fort cop al cap.
Els serveis d’emergències s’han desplaçat ràpidament al lloc dels fets, amb una ambulància i diverses unitats de la Guàrdia Urbana. L’infant ha estat traslladat urgentment a un hospital per a examinar l’abast de les lesions i restar en observació. Les darreres informacions apunten a que es troba estable dins de la gravetat.
Fotografia: Serveis d’emergències en el lloc dels fets | Eulàlia Carrascal