Les dones guanyen al Canoe i els homes perden contra el Barceloneta.
Després del trasbals de dates de la 2a jornada de Divisió d’Honor de waterpolo femení i de la 3a del waterpolo masculí per la disputa de la Champions League, aquest cap de setmana les següents jornades, 3a i 4a, respectivament, han transcorregut al complet amb normalitat.
Crònica de la 4a jornada a la Divisió d’Honor Masculina
S’ha disputat aquest cap de setmana a la Divisió d’Honor Masculina la Jornada 4 amb diversos partits de gran interès amb quatre equips que ho havien guanyat tot buscant ampliar la ratxa.
Al duel disputat a l’Acidalio Lorenzo entre Santa Cruz Tenerife Echeyde i Geodesic Canoe, equips que encara no havien puntuat, es va en dur la victòria el quadre illenc amb una gran exhibició defensiva (9-5).
En la Joan Serra, partit especial per a tots dos tècnics, que es retrobaven amb els equips que dirigien el curs passat. Els tres punts els van aconseguir els d’Andrei Iosep i el seu CN Barcelona, que ha sotmès al quadre del Maresme per 8-15 i manté una ratxa de ple de victòries.
Favorit per a emportar-se els tres punts, el CN Terrassa no va fallar a Molins enfront del CN Sant Feliu i segueix amb ple de triomfs el quadre de Cobacho. Els egarencs van sotmetre al conjunt del Baix Llobregat per 7-17. Encertats en defensa i en atac, van sentenciar amb una segona meitat que es va acabar amb un 5 a 11. Ignasi Bargalló va brillar amb cinc gols.
En un dels dos derbis barcelonins de la quarta jornada, el CE Mediterrani es va imposar a la Sant Jordi al ‘Tast’ per 7 a 10. El conjunt de Jahzeel Martínez va haver de lluitar de valent fins al final, ja que mancant vuit minuts només guanyava per un gol (7-8). Els de Tomas Bruder ja sumen tres punts de 12, mentre que el Medi, porta 9 de 12 en una bona arrencada.
Triomf còmode del Zodiac CN At. Barceloneta a la Pere Serrat. Els mariners van tancar una gran setmana després d’haver aixecat fa un parell de dies el seu primer títol nacional del curs, la Supercopa. 8-19 va ser el resultat final amb una gran actuació de Bernat Sanahuja (cinc gols).
Finalment, l’Astralpool CN Sabadell es va sobreposar al cansament acumulat i va vèncer bé en la seva piscina a un CN Rubí que mai no va tenir opcions a Ca Llong (23-4) i registra quatre victòries en quatre partits.
Resultats de la 4a jornada de la Divisió d’Honor del waterpolo masculí
- Santa Cruz Tenerife Echeyde (9-5) Geodesic Real Canoe,
- Astralpool CN Sabadell (23-4) CN Rubí,
- CN Mataró (8-15) CN Barcelona,
- CN Sant Feliu (7-17) CN Terrassa,
- CN Catalunya (7-10) CE Mediterrani
- CN Sant Andreu (8-19) Zodiac CN At.
Crònica de la 3a jornada de la Divisió d’Honor del waterpolo femení
Va destacar entre tots els partits d’aquesta tercera jornada de lliga de la Divisió d’Honor femenina el que es va disputar a la Joan Serra entre Assolim CN Mataró i CN Terrassa. El quadre de Dani Ballart va arribar al descans llarg amb una bona renda (8-4), però les egarenques van treure les urpes després de la represa (2-5). Les del Maresme es van emportar el darrer quart amb un últim parcial de 3-2. Resultat final: 13 a 11.
L’Astralpool CN Sabadell va complir els pronòstics i es va imposar amb solvència a Madrid davant el CDN Boadilla (1-19) amb una exhibició ofensiva del flamant campió de Supercopa Iberdrola. Va destacar la italiana Sofia Giustini, màxima anotadora del partit amb quatre dianes.
Va patir de valent el CE Mediterrani per guanyar al CN Catalunya. De fet, va haver de fer-ho en el torn de penals (11-8 global), per la qual cosa es va emportar dos punts i el ‘Tast’ el premi de consolació d’un. El 8-8 de Belén Muriel va forçar la tanda a un minut per al final.
Altre gran partit es va viure a l’Acidalio Lorenzo de Santa Cruz de Tenerife entre el conjunt local i el CN At. Barceloneta. Un altr partit que es va decidir en el torn de penals després d’arribar 7 a 7 al temps reglamentari. Fins a 17 penals es van llançar i al final van ser les de Marc Comas les que van aconseguir guanyar 15 a 16).
El CN Rubí va resultar vencedor (11-14) al Complex en un partit molt important a la zona baixa de la Divisió d’Honor. Les vallesanes van començar com un tir (parcial d’1 a 5) i després van saber administrar bé la seva renda. Marta Ungría va ser la màxima anotadora amb cinc gols.
Finalment, el CN Sant Andreu de Javi Aznar manté la seva ratxa triomfal en aquest inici de temporada i es va imposar sense problemes al Geodesic Real Canoe per 23-8. Partit totalment resolt a l’equador (12-1) amb un quadre local deslligat en atac. Marina Cordobés i María Mía van ser les màximes anotadores amb quatre dianes.
Resultats de la 3a jornada de la Divisió d’Honor del waterpolo femení
- Assolim CN Mataró (13-11) CN Terrassa,
- CDN Boadilla (1-19) CN At. Barceloneta,
- CN Sant Feliu (11-14) CN Rubí,
- CN Sant Andreu (23-8) Simalga Real Canoe NC,
- CE Mediterrani (11-8) CN Catalunya (després de penals),
- Santa Cruz Tenerife Echeyde (15-16) CN At. Barceloneta (després de penals).
Fotografia: imatge del duel entre CN Sant Andreu i Zodiac CN At. Barceloneta en la Pere Serrat | RFEN
Font: RFEN