L’equip quadribarrat va acabar la primera part de la lliga en la quarta posició del grup B de Tercera Divisió amb 31 punts, per tant, va quedar fora de la lluita per aconseguir de manera directa les dues places d’ascens.
Tanmateix, encara queda l’esperança de poder optar a la tercera plaça d’ascens que s’ha d’adjudicar lluitant des del subgrup on ha quedat ubicat que és el que formen els equips que van quedar en quarta, cinquena i sisena posició: el CP Sant Cristóbal, el CE Manresa i UE Castelldefels, que venen del Grup A, i la UE Sant Andreu, la UE Vilassar de Mar i la FE Grama, del grup B.
Classificació actual del Subgrup de la UE Sant Andreu per dues places que donen lloc a jugar ‘play off’
Entre els sis equips han de jugar una lligueta amb partits d’anada i tornada on solament s’enfrontaran amb els rivals que venen de l’altre grup (en el cas del Sant Andreu, San Cristóbal, Manresa i Castelldefels) i conservant els punts ja guanyats. L’objectiu és quedar entre els dos primers perquè aleshores passaria a jugar en format eliminatòries contra els quatre equips del grup superior que no han ascendit a partit únic en el camp del millor classificat amb pròrroga en cas d’empat però sense tanda de penaltis, ja que aleshores guanya l’equip de casa.
Demà es reprèn la segona part de la competició amb aquests emparellaments i aquest calendari:
Els ‘play off’ comencen amb uns quarts de final entre el primer del grup inferior contra el cinquè del grup de dalt i el segon contra el sisè. I els guanyadors passen a jugar les semifinals contra entre el tercer i el quart del grup superior, que han descansat esperant rival. Els vencedors disputaran entre ells la final que donarà dret a pujar de categoria.
És evident que la UE Sant Andreu té al seu abast poder disputar els quarts de final, ja que comença aquesta fase de la lliga sent segon del seu grup empatat a punts, 31, amb el San Cristóbal, però, en canvi, té complicat el camí dels ‘play off’ ja que el més normal és que, si va progressant, hagi de jugar sempre les tres eliminatòries fora de casa perquè els equips als quals s’haurà d’enfrontar seran del grup de dalt, que tenen el factor camp al seu favor.
Fotografia: partit de l’any passat de la UESA al camp del Castelldefels | Judit Andreu García