Dimecres 3 de març va morir a l’edat de 77 anys Agustí Gonzàlez, qui va ser durant 14 anys president del CN Sant Andreu: del 1.995 al 2.009.
Agustí Gonzàlez va estar sempre molt vinculat a la gran família de la natació catalana i va ser un dels promotors de la gran competició de natació que celebra el club cada any: el Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona, inclòs en el presitgi circuit Mare Nostrum.
Per la seva gran feina en el món de la natació i al capdavant del CN Sant Andreu va ser distingit amb l’Escut d’Or de la Federació Catalana de Natació, el màxim reconeixement de l’entitat esportiva catalana.
El diari esportiu Mundo Deportivo li va dedicar un article al dia següent de la notícia del seu traspàs on va destacar altres fites del seu mandat com el fet que l’equip absolut masculí de waterpolo del club va ascendir l’any 2.000 a la Divisió d’Honor.
També va viure els èxits del nedador Brenton Cabello, que va guanyar la prova dels 200 estils en el Campionat d’Europa Junior a Moscú (1999), la de bronze als Jocs del Mediterrani de 2005 i arribaria a participar als JJOO de Pekín el 2008.
La vetlla es va celebrar dijous al tanatori de la Ronda de Dalt i ahir, divendres, es va fer la cerimònia funeral a les 9 h.
Fotografia: Agustí González, a la dreta, en una foto d’arxiu | Aquatics