El Sant Andreu ha fet oficial aquesta setmana el fitxatge del davanter cantàbric Laro Setién, que arriba procedent de la Unión Montañesa Escobedo, equip del grup tercer de Tercera Divisió. Laro porta el futbol a la sang, ja que és fill de l’exentrenador del Betis, Quique Setién, i la seva arribada suposa la sisena incorporació al conjunt quadribarrat.
Laro ha sigut una peça clau en l’Escobedo aquesta darrera temporada, en què ha disputat 32 partits, ha marcat 10 gols i ha ajudat l’equip a guanyar el Campionat de Lliga. Tanmateix, l’equip cantàbric no ha aconseguit l’ascens en caure en la primera i segona eliminatòria de la promoció d’ascens.
Amb només 24 anys, Laro ja compta amb experiència a la Segona Divisió B, ja que va militar al Córdoba B fa dues temporades i, anteriorment, al Racing Ferrol i al filial del Racing de Santander, ciutat de la qual és natural el jove extrem esquerrà.
Arrenca la temporada amb el Torneig d’Històrics
Dues setmanes després de començar els entrenaments, el Sant Andreu es posa en marxa i enceta aquest dilluns la campanya 2019-2020. El tret de sortida és el Torneig d’Històrics, del que els quadribarrat van ser subcampions la temporada passada i que servirà perquè els jugadors agafin els primers minuts de competició abans de l’inici de la Lliga.
L’equip andreuenc està enquadrat en el grup 1 juntament amb el Júpiter i el Badalona, l’equip amb què el Sant Andreu va perdre la final en la passada edició del torneig estiuenc. L’equip de Mikel Azparren disputarà els partits de la fase de grups el dilluns 29 de juliol, en un triangular en què cada enfrontament només durarà 45 minuts.
A les 18:00 hores el Sant Andreu s’enfrontarà contra el Júpiter. El perdedor jugarà contra el Badalona a les 19:00 hores i el guanyador es veurà les cares amb l’equip badaloní a les 20:00 hores. Els equips que superin la fase de grups disputaran les semifinals el dissabte 3 d’agost i la final el diumenge 4 d’agost. Esport 3 retransmetrà en directe tots els partits.
Fotografia: Presentació de Laro Setién, al Narcís Sala | UE Sant Andreu