El Sant Andreu ha empatat (1-1) contra el Prat en un partit bastant igualat. El punt sumat no permet als quadribarrats tancar la classificació matemàtica per a la fase d’ascens, però apropa una mica més l’objectiu, especialment gràcies a la derrota del Terrassa. També permet mantenir opcions d’asaltar la setmana vinent el segon lloc. El gol dels pota blava l’ha fet Poves al minut 9 mentre que, poc després, Alcover, de falta, ha igualat el marcador que ja no s’ha mogut.
El matx ha començat molt elèctric i intens. Al primer minut de partit ho ha provat el Prat mitjançant un xut de falta des de llarga distància de Padilla que ha rebutjat molt bé Segovia. Després ha vingut el gol de Poves que avançava als pratencs. El pitxitxi dels pota blava ha rebut una passada llarga de Javi Lara, ha controlat la pilota dins l’àrea i ha definit bé davant de Segovia. Poc després, Carroza ha passat de l’infern al cel en tot just uns segons. Ha perdut una pilota molt compromesa davant Cano i quan aquest estava a punt de marcar després de regatejar a Segovia, el defensa andreuenc ha tret sota pals la seva rematada, evitant així el 2-0.
Acció que encara ha agafat més valor instants després, al 17′, quan Ton Alcover ha empatat el partit amb un gol molt important que ha ajudat a agafar confiança als quadribarrats. El migcampista andreuenc ha llançat un lliure directe per sobre de la tanca defensiva i ha col·locat la pilota a l’escaire dret de la porteria de Sergio. Un autèntic golàs.
El Sant Andreu ha continuat intentant tenir el control del joc i ha disposat de més pilota, però sense transformar aquesta possessió en excessiu perill. Per la seva part, el Prat ha buscat més les transicions ràpides i un joc físic. Dos estil contraposats.
Al minut 27, ho ha provat el Sant Andreu. Juanma ha rematat a la sortida d’un corner però la pilota ha sortit molt desviada. Al 32′, Javi Lara ho ha provat amb un xut potent, després d’una centrada a la frontal de l’àrea, que ha sortit per sobre de la porteria de Segovia. Amb 1 a 1 s’ha arribat a la mitja part del matx.
A la represa, els pota blava han començat amb molta intensitat. Conscients que només els servia la victòria per seguir vius en la lliuta per la promoció, han sortit amb força i han posat en problemes els quadribarrats, amb diverses opcions de perill.
Poc a poc, però, el Sant Andreu ha aconseguit treure’s de sobre el domini, sobretot arran de l’entrada al camp de Dani Guerrero, que ha dotat la medul·lar quadribarrada d’una major solidesa. Això, sumat al fet que la defensa local ha intentat avançar línies per mirar de crear més perill, ha permès que els quadribarrats s’hagin tret de sobre el domini i, fins i tot, hagin tingut opcions de perill. Així, Alfred ho ha intentat al 67′ amb un xut que ha sortit desviat en fregar en un defensa i poc després a Óscar li ha faltat tot just un centímetre per connectar una rematada de cap a centrada des de la banda esquerra. El Prat també ho ha intentat, més amb el cor que amb el cap. Ha tingut dues bones opcions a peus de Javi Lara i cap d’Ignacio. Cap dels dos ha trobat porteria. Ja al descompte, Elhadji ha estat a punt d’aconseguir l’1-2, amb una centrada-xut rassa que ha marxat fregant el pal llarg de la porteria de Sergio.
El Sant Andreu manté la tercera posició de la taula després de l’empat i augmenta la distància respecte del quart classificat, el Terrassa, que ha ensopegat a casa contra el Vilafranca. Per altra banda, la Pobla de Mafumet, l’Ascó, i l’Hospitalet, rivals directes per les places de promoció, sí que han guanyat els seus respectius partits. Diumenge vinent, els riberencs visiten el Narcís Sala en un duel que, més enllà de poder tancar la classificació matemàtica per a la fase d’ascens, servirà també per disputar la segona posició.