El Sant Andreu ha superat la primera eliminatòria de la Copa Catalunya en vèncer per la mínima l’Hospitalet, un rival de 2a B. Amb un gol de cap de Carroza, en la primera meitat, els andreuencs s’han avançat al marcador, el qual no s’ha tornat a moure. Són bones notícies les sensacions que ha deixat el conjunt de Mikel Azparren, i també el premi econòmic per passar de ronda en el torneig català.
Era el primer partit oficial de la temporada, i estava en joc la continuïtat en aquesta competició. Per això, el Sant Andreu s’ha pres el partit com un duel de competició i no un amistós. Luismi, una de les novetats a l’onze, ha debutat amb la quadribarrada al Narcís Sala, firmant una gran actuació. De fet, de les seves botes ha nascut el primer gol. Ha estat ell qui ha fet la centrada del córner mitjançant la qual Carroza, guanyant la posició al seu marcador, ha rematat al fons de la xarxa convertint-la en el gol que ha donat la classificació. Era el premi a un primer temps de domini territorial dels locals, que han tingut les millors opcions per anotar.
Després del descans, els visitants s’han posat les piles. L’Hospitalet ha assetjat la porteria andreuenca, però s’ha trobat amb el meta Segovia. El porter ha salvat l’equip de l’empat hospitalenc, fins en tres ocasions, una d’elles espectacular, aturant un sorprenen xut de xilena.
Tot i la davallada física normal de pretemporada, els homes de Mikel Azparren han sabut aguantar els atacs rivals i passen a la següent ronda de la Copa Catalunya, on s’enfrontaran, al Narcís Sala, a la Muntanyesa. Per tant, hi haurà derbi, que es jugarà en funció del que facin tots dos equips al Torneig dels Històrics que comença aquest dilluns.
Fotografia: Carroza celebra el gol de la victòria | A.Giménez