El Sant Andreu ha perdut en el derbi contra la Muntanyesa que s’ha trobat superior en el seu fortí. Els homes de Joan Esteva arribaven a aquesta gran cita amb les baixes importants de Noguera, Pluvins, i sobretot la del seu màxim golejador, Kevin Gissi, que finalment s’han trobat a faltar en la derrota per 3 a 0. Amb aquesta derrota l’equip s’acomiada d’una promoció d’ascens que es troba a 10 punts faltant cinc jornades pel final de la lliga.
Les condicions no eren gens bones. Les importants baixes i el fet d’haver de jugar en el Municipal de Nou Barris plantejava un partit difícil pels andreuencs. Els primers minuts de l’inici del matx han estat clarament per una Muntanyesa que aprofitava conèixer molt més les petites dimensions del seu camp. No com el Sant Andreu que ha pagat la falta d’adaptació amb un primer xut de Toni Pérez, que buscava l’escaire, però que Segovia ha volat perquè el marcador no s’hagi mogut a favor dels locals a l’11′ de la primera meitat. La Muntanyesa seguia dominant, i el Sant Andreu intentava de manera poc encertada crear perill, ja que la defensa i l’alta pressió del rival frenava qualsevol idea ofensiva.
Fins que en el 23′ una pilota en llarg i de rebot ha deixat Joel dins l’àrea plantat davant de Segovia i el davanter ha anotat el primer gol del partit, amb molt poca presència per part de la defensa andreuenca. En el segon gol per part de la Muntanyesa també ha sumat el factor camp. Ha estat una falta a la zona de tres quarts que ha rematat de cap Uri per fer el segon del partit i plantar el nerviosisme en l’equip quadribarrat.
A la segona meitat, els andreuencs han començat amb bon peu, arribant a crear més d’una ocasió de perill. La més clara, després d’una bona combinació de passades que ha deixat Yagüe davant de Burgada que ha aturat el xut. Yagüe no només ha estat desafortunat de cara a porteria, ja que en el minut 55′ ha estat expulsat per una segona groga, en una jugada polèmica per la decisió pel col·legiat.
Amb un home menys i amb el marcador clarament decantat, el Sant Andreu ha intentat buscar la miraculosa remuntada avançant la posició de Viale per baixar pilotes, però la superioritat dels locals era devastadora per qualsevol esperança dels homes de Joan Esteva. A més a més, en el minut 28′ Velillas ha confirmat la sentència marcant el tercer, després de fer una jugada espectacular farcida de retalls.
L’única cosa positiva pels andreuencs dels minuts restants i finals ha estat el debut del jugador del juvenil Alberto García, que ha pogut gaudir dels darrers minuts d’un partit que gairebé els dos equips volien acabar.
Fotografia: Un dels gols de la Muntanyesa | J. Andreu